نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1393 - 14:11
مسوول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: عمق و ماهیت خیانت های سران فتنه به اندازه ای بوده که می نوانست برای آنها اعدام را درپی داشته باشد ولی رافت و سعه صدر نظام اسلامی مانع از تحقق این امر شد.

به گزارش چهارفصل، مجتبی ثابتی در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس  به سوالاتی در زمینه روند شکل گیری فتنه 88 پرداخت که متن پاسخ به سوالات به شرح زیر است.

 

سوال : مرز بین اصلاح طلبان و فتنه گران چیست؟  آیا اصلاح طلبان به ویژه  مسوولان اصلاح طلب حامی فتنه گران هستند یا حد و مرزی با آنها دارند؟

 

 

پاسخ : تفاوت فتنه با سایر اتفاقات سیاسی این است که کاملا نرم و غیر مشهود اتفاق می افتد.تکلیف با فتنه گران که ادعای یار و یاور و همراه بودن را دارند و کارهایی را که انجام می دهند خلاف ادعایشان است، به طور طبیعی تشخیص این افراد بسیار سخت است و نمی شود به راحتی ورود و ظهور فتنه و فتنه گر را تشخیص داد.

 

 

انسانها در تشخیص ماهیت فتنه دچار تردید می شوند و خیلی زمان بر است تا ثابت بشود. و اما اگر مشخص شد همه باید تمام عکس العمل ها و توان خود را برای سرکوب  فتنه و عناصر آن بکار ببرند.

 

 

وقتی می گوئیم فتنه بدان معنا نیست که اصلاح طلبان فتنه گر هستند بلکه بدان معنی است که فتنه گران فتنه گر هستند.

 

 

سوال ما از کسانی است که ادعای اصلاح طلبی و در خط امام بودن را دارند، اما اقداماتی را انجام می دهند که  مخالفین امام بیشترین بهره برداری از آن دارند.

 

 

مرز بین فتنه و اصلاح طلبان را در 29 خرداد 88  مجزا می کنیم بدین ترتیب که کسانی که از فتنه گر ها دوری جستند  اصلاح طلبان واقعی هستند و نظام به آنها احترام می گذارد.

 

 

 عده ای از فتنه گران دوری نجستند و با عوامل ضد انقلاب همکاری کردند تا در روز عاشورا که هنجارهای دینی را هم مورد تمسخر قرار دادند طبیعی است که آنها فتنه گر هستند ولو اینکه عنوان اصلاح طلبی  یا  داعیه اصولگرا بودن را داشتند.

 

 

بنا براین فتنه حد و مرز سیاسی نمی شناسد و ما معتقد هستیم سعه صدر و نجابت نظام در برابر سران فتنه فراموش نشدنی است.

 

 

سوال: نقش خاتمی و فرزندان هاشمی درفتنه 88 چیست؟

 

 

پاسخ : ما نسبت به کلیات فرزندان هاشمی نمی توانیم  تحلیل کاملی ارائه بدهیم.

سایت جمهوریت ارتباط  مشخصی با مدیریت وقت دانشگاه آزاد و شخص مهدی هاشمی داشته و این اقرار خود مدیران این سایت بودند.

این سایت در طول هشت ماه شایعه های عجیب و زیادی  را در کشور علیه نظام به راه انداخت  ودر حوزه مجازی تکلیفشان مشخص است.

 

 

نقش مهدی هاشمی فراموش نشدنی است و جای انکار هم ندارد وی در فایل صوتی در گفت و گو با خبرنگار معروف " کوثری"  به طور رسمی علیه رهبری و نظام صحبت کرده و هدف خود را عبور از رهبری و  نظام  دانسته است.

 

 

  برای همه مشهود است و هیچوقت نمی توانند نقش خاندان هاشمی  به ویژه  فرزند آقای هاشمی را نادیده گرفت.

 

 

فائزه هاشمی نیز که در تجمعات حضور داشت و به طور رسمی علیه نظام شایعه پراکنی می کرد و هچنین خانم آقای هاشمی که قصاص پیش از جنایت کرد و در انتخابات 88 مردم  را برای  اغتشاش و آشوب هدایت می کرد.

 

 

خاندان هاشمی رفسنجانی یک حضور همه جانبه و تشکیلاتی خاص علیه  نظام داشتند .

 

 

بعد از انتخابات 88 نامه تاریخی هاشمی رفسنجانی فراموش نخواهد شد لذا باید پاسخ گوی مردم باشند زیرا نتوانست آن هویت و حریت  30  ساله اش را امانت داری کند و بد عمل کرد.

 

 

 

سوال: چرا قوه قضاییه نسبت به عملکرد سران فتنه نظیر موسوی، کروبی ،خاتمی و حامیانی نظیر فرزندان هاشمی و علی مطهری و برخی سیاسیون اقدامی جدی و قاطعانه انجام نمی دهد؟

 

 

پاسخ: به دلیل اینکه  امام نسبت به خیلی از مغرضان عکس العمل خاصی انجام نداد. به عبارتی خیانت بیت آیت الله منتظری به نظام مشهود بود و مهدی هاشمی  نیز به اقدامات خود علیه نظام اعتراف کرد.

 

 

چنانچه  بخواهند به عمق و ماهیت خیانت های سران رسیدگی کنند قطعا مجازاتی جز اعدام نخواهند داشت.

 

انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا