نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1393 - 22:55
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:صحبتهای فرماندار بویر احمد نشان از مفتون شدن خود او در فتنه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سفیر دنا با بیان اینکه ما توقع نداشتیم در آستانه 9 دی و روز بصیرت برخی از مسئولان نظام اسلامی همچنان دچار سردرگمی باشند گفت: این آقایان به سرعت ابهامات خود را برطرف و به اطلاع عموم برساند.

 

پناهی با اشاره به اظهارات روسای سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا در مورد فتنه 88 و 9 دی بیان داشت: شنیده می شود این آقایان در برخی محافل خصوصی منکر موضع گیری های خود می شوند که اگر اینگونه باشد می توانند با اطلاعیه و بیانیه اشتباهات خود را اصلاح کنند و فکر نکنند اگر اصلاحی صورت داده شد اصطلاح ترسو به آنها نسبت داده می شود .

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان افزود: مسئول فرهنگی که بعد از گذشت 5 سال از سخنان صریح و شفاف مقام معظم رهبری هنوز دچار ابهام است یا باید اعلام کند نمی توانم در این جایگاه ادامه خدمت دهم و یا به سرعت مواضع خود را شفاف کنند.

 

وی با بیان اینکه مسئولی می تواند در خدمت فرهنگ نظام ولایی باشد که در اسرع وقت ابهامات خود را بر طرف کند تصریح کرد 5 سال در ابهام ماندن و این گونه موضع گیری ها نه در شان اینها بوده و نه جامعه این مسائل را تحمل می کنند.

 

 حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه اگر این دو مسئول فرهنگی نظر بر آن دارند که فتنه ای صورت نگرفته مواضع خود را اعلام کنند و با این مسئولیتها خدا حافظی کنند و اگر فتنه ای صورت گرفته و معیار آنها مقام معظم رهبری باشد دیگر جای هیچ ابهامی وجود ندارد .

 

صحبتهای فرماندار بویر احمد نشان از مفتون شدن خود وی در فتنه دارد

 

حجت السلام پناهی در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر وی در مورد مواضع فرماندار بویر احمد گفت: صحبتهای فرماندار بویر احمد مصداق کامل و بارز بی بصیرتی بود و طی جلسه ای که با استاندار داشتیم عنوان کردیم از هیچ مسئول نظام اسلامی پذیرفته نیست که در سالگرد روز بصیرت از خود بی بصیرتی نشان دهد.

 

پناهی با بیان اینکه از یک فرماندارتوقع نمی رفت بعد از 5 سال اینگونه رفتار کند افزود: دقیقا معلوم است خود اینها مفتون اند و هنوز از اوضاع غبار آلود فتنه بیرون نیامده اند .

 

وی یاداور شد مواضع این آقایان نشان از حرکت آنها به سمت مفتون های فتنه است و ما خواهان آن هستیم کسانی که در این گونه مسئولیتها قرار دارند اگر نظر شخصی دارند آن را کنار گذاشته و آنچه نظر نظام و استاندار استان را بیان کنند.

 

رئیس شورای سایت گذاری ائمه جمعه با اشاره به نظر موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در وقوع و ابعاد فتنه 88 افزود: ما از شخص آقای استاندار به علت مواضع شفاف در خصوص فتنه 88 و حضور در روز 9 دی سال گذشته و امسال حمایت می کنیم.

 

پناهی افزود استاندار تا کنون نشان داده اند می خواهند در مسیر آرامی حرکت کنند و به ارائه خدمت بپردازند و کسانی که می خواهند در کابینه وی باشند باید خط مشی شان همینگونه باشد.

 

وی با بیان اینکه هر کسی می تواند اظهار نظر های شخص داشته باشد عنوان داشت: یک مسئول در زمانی که در کسوت یک مسئول قرار می گیرد باید بنا به اقتضاعات و اتفاقاتی که در 5 سال پیش افتاده اظهار نظر کند.

 

در پرونده مهدی هاشمی باید شفاف سازی صورت بگیرد

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در خصوص پرونده مهدی هاشمی و نقش وی در فتنه 88 بیان داشت: بر اساس اطلاعات بنده پرونده مهدی هاشمی به مسائل امنیتی و اقتصادی مربوط می شود.

 

 وی افزود:نقش مهدی هاشمی در جریان فتنه 88 به خبر سازی و خبر رسانی هایی که با میرحسین موسوی داشت برمیگردد که به انضمام موارد دیگر منجر به فتنه 88 شد و اگر در پرونده این افراد شفاف سازی صورت بگیرد به صلاح نظام خواهد بود .

 

پناهی تاکید کرد :گرچه مهدی هاشمی فرزند یکی از افراد مطرح نظام است ولی وقتی مردم ببینند نظام اسلامی و قوه قضائیه با شفاف سازی اطلاع رسانی می کند اعتماد بیشتری نسبت به نظام  پیدا خواهند کرد.

 

 وی تصریح کرد : هرچند شاید برخی مسائل امنیتی موجب تعلل در رسیدگی به پرونده وی شده باشد اما توقعی که از دستگاه قضا وجود دارد شفاف سازی و مجازات این افراد است.

انتهای پیام/ گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی