نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1393 - 15:54
بر طبق شنیده ها با خبر شدیم که روز گذشته فرماندار شهرستان بویراحمد حکم فروزنده، مسئول روابط عمومی این اداره را به دلیل عدم دفاع از بیانات فرماندار و ارسال جوابیه برای سایت ها لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، این روز ها بعد از اظهارات تاسف برانگیز فرماندار شهرستان بویراحمد در انقلابی و محبوب بودن سران فتنه شاهد تحرکات جدیدی در فرمانداری این شهرستان هستیم.

 

بر طبق شنیده ها با خبر شدیم که  روز گذشته  فرماندار شهرستان بویراحمد حکم علی صفدر فروزنده، مسئول روابط عمومی این اداره را به دلیل  عدم دفاع از بیانات فرماندار و ارسال جوابیه برای سایت ها لغو کرد.

 

گفته می شود فرماندار بویراحمد در پی لغو حکم فروزنده، خانم زیبا خسروی را به عنوان روابط عمومی جدید این اداره معرفی کرد.

 

این در حالی است که خانم خسروی در اقدام اول در دفاع از فرماندار و نشان دادن خود دست به نوشتن یاداشتی تحت عنوان"پاسخی به مخالفان سخن فرماندار بویراحمد" برای توجیه حرف های فرماندار بویراحمد در محبوب خواندن سران فتنه کرد.

 

این خانم در یاداشت خودبا تمسک به مفاهیم قانون اساسی فرماندار را به حکم "آزادی بیان"  آزاد در بیان حمایت از سران فتنه خواند.

 

 بر طبق شنیده ها با خبر شدیم فرماندار شهرستان بویراحمد با برگزاری جلسات شبانه با برخی از اصلاح طلبان روند جدیدی را بررسی این موضوع دنیال  می کند.

 

لازم به ذکر است که در بعد از برگزاری جلسات شبانه شاهد درج مطالب مختلف در حمایت از فرماندار مرکز استان هستیم.

 

گفتنی است  حمایت از فرماندار بویراحمد توسط برخی از اصلاح طلبان  با توجه به  واکنش هایی که از سراسر استان نسبت به حاشیه سازی و اظهارات وی در تمجید از فتنه گران انجام شد این را می رساند که باید شاهد حاشیه سازی های دیگر از بدنه فرمانداری مرکز استان باشیم.

 

امید است مسئولان ارشد استانی  با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در 19 دی ماه 93 تذکرات لازم را نسبت به حاشیه سازی های فرماندار و بدنه فرمانداری مرکز استان دهند تا شاهد حاشیه سازی دوباره در استان توسط مسوولان نباشیم.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی