نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. خرداد 1394 - 11:08
فرماندار گچساران صبح امروز در گفت وگوی اختصاصی با چهارفصل تهدید شرکت کنندگان تجمع صیانت هسته ای را تکذیب و رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عصر روز گذشته گردهمایی بزرگ دانشجویان ،طلاب و هیات های مذهبی گچساران در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در جریان مذاکرات هسته ای با حضور مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد.

 

گفتنی است چند روز گذشته تعدادی از دانشجویان متولی برگزاری این تجمع در شهر گچساران از تهدید فرماندار گچساران به برگزار کنندگان وافراد شرکت کننده در تجمع " واکنش یه زیاده خواهی های غرب" در این شهرستان خبر دادند که با بررسی های انجام شده از منابع آگاه مرتبط با فرماندار گچساران این موضوع تکذیب شد.

 

 فرماندار گچساران در همین رابطه در گفت و گوی اختصاصی با چهارفصل گفت: هر گونه صحبتی مبنی بر تهدید شرکت کنندگان تجمع صیانت هسته ای در گچساران را رد و این موضوع را تکذیب کرد.

 

رحیمی در پایان ارتباط بیشتر اصحاب رسانه با مسوولان استان و شهرستان جهت پیگیری موضوعات مختلف را لازمه انتشار یک خبر در سطح رسانه ها  دانست.

 

گفتنی است رحیمی از جمله فرمانداران استان است که در گفت وگوبا چهارفصل خود را وابسته به هیچ گروه و جریان سیاسی ندانسته وتلاش در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم را اولویت کاری خود قرار داده است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی