نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. مهر 1392 - 1:54
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری محور توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش چهارفصل، غلام محمد زارعی در مراسم کلنگ زنی تله کابین آبشار یاسوج افزود: سرمایه گذاری هرچه بیشتر در بخش گردشگری این استان لازم است.

وی اظهارکرد: این استان از قابلیتها و ظرفیتهای طبیعی بسیاری برای توسعه صنعت توریسم برخوردار است که با بالفعل کردن آنها شاهد رشد صنعت توریسم خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شکوفایی ظرفیتهای گردشگری این استان موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی در فصول مختلف سال خواهد شد.

زارعی با بیان این مطلب که به دلیل عدم سرمایه گذاری بسترهای لازم در گذشته به خوبی برای توسعه صنعت توریسم در استان شکل نگرفت، تصریح کرد: زیرساختهای گردشگری در استان متناسب با ظرفیتهای بالای طبیعی آن نیست.

وی با تقدیر از سرمایه گذاری برای احداث تله کابین درشهر یاسوج ادامه داد: این کار می تواند آغاز حرکتی جدید در عرصه سرمایه گذاری در بخش گردشگری باشد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عادلانه ترین درآمد را درآمد حاصل از صنعت توریست دانست و بیان کرد: رشد این صنعت در استان تاثیرات مطلوبی بر اقتصاد مردم کهگیلویه و بویراحمد خواهد گذاشت.

زارعی با بیان این مطلب که فرهنگسازی و توسعه فرهنگ توریست پذیری در کنار توسعه صنعت توریسم لازم است، عنوان کرد: این دو باید به موازات هم دیده شوند تا بخش گردشگری در بستری مطلوب رشد کند.

وی با بیان این مطلب که باید این طرح در مرحله گلنگ زنی نماند و با همت مسئولان مشکلات آن مرتفع شود، اضافه کرد: حفاظت از جنگلها و عرصه های طبیعی شهر یاسوج به عنوان نعمتی خدادادی ضروری است.

همچنین امیری، سرمایه گذار این طرح نیز گفت: برای احداث این تله کابین با یک شرکت اتریشی قرارداد منعقد شده و تا دو هفته آینده نقشه های آن مصوب خواهد شد. اعتبار اجرای این طرح 18میلیارد تومان است و این طرح می تواند تا 300نفر اشتغالزایی ایجاد کند.

وی طول مسیر این تله کابین را یک هزار و 500متر عنوان و اظهارکرد: این تله کابین ارتفاعات ضلع جنوبی تنگه آبشار را به ارتفاعات کوه دوریاب در بالای تنگه متصل می کند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا