نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. فروردين 1393 - 13:42
به همت شبکه بهداشت و درمان باشت مرکز مشاوره تیم سلامت در منطقه گردشگری شلال‌دان باشت مستقر شد

به گزارش چهار فصل  به نقل از خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت مرکز مشاوره تیم سلامت با حضور کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در منطقه تفریحی‌گردشگری شلال‌دان باشت مستقر شد.

کریم رضایی در حاشیه بازدید از این مرکز اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در ایام نوروز و اوج مسافرت‌های نوروزی در منطقه جنوب کشور، استان کهگیلویه و بویر احمد بخصوص شهرستان باشت که یکی از بزرگترین قطب‌های گردشگری استان محسوب می‌شود شبکه بهداشت و درمان باشت نسبت به برپایی چادر سلامت در منطقه شلال‌دان اقدام کرده تا همیار همیشگی مردم و در سفر‌های آن‌ها باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت تصریح کرد: در این مرکز کارشناسان شبکه بهداشت و درمان امورات بهداشتی سلامت میهمانان نوروزی را با غربال‌گیری قندخون، فشار خون به صورت داوطلبانه انجام می‌دهند و با توزیع بروشورهای سلامت میان آن‌ها و مشاوره سالم به سلامت سفر میهمانان کمک می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این ایام چادرهای متعددی در مناطق تفریحی‌گردشگری برپا شده‌اند که نیاز به نظارت و بررسی‌های مستمر دارند، گفت: با برپایی چادر سلامت در شلال‌دان باشت کارشناسان ما طی بازدیدی از مراکز عرضه مواد غذایی وضعیت بهداشتی و موارد بهداشت محیط را مورد بررسی قرار می‌دهند.

این مسئول در پایان از مسافران خواست تا با رعایت اصول بهداشتی و سلامت در طول سفر و بررسی‌های مرتب سلامت خود با مراجعه با پایگا‌های سلامت در مسیر خود سفری خوب را برای خود و خانواده‌ی خود رقم بزنند.

انتهای‌پیام/گ
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی