نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. شهريور 1392 - 12:38
مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد.

 چهارفصل-فضای مجازی  به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز شنبه 23/06/92 می‌آید: 

*«دیکتاتوری آشکار»؛ تنها راه ادامه حیات سیاسی مدعیان اصلاحات 

 

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، امروز طی یادداشتی نوشت: مدعیان اصلاحات تنها راه باقی ‌مانده برای ادامه حیات سیاسی خود را در «دیکتاتوری آشکار» دیده‌اند و در پی پنهان کردن خوی دیکتاتورمآبانه پیشین خود نیستند؛ بلکه اصرار دارند به عنوان یک جریان سیاسی «دیکتاتور» معرفی و شناخته شوند.

متن کامل یادداشت را اینجا بخوانید.

 

*هک شدن صفحه فیس‌بوک منتسب به مرضیه افخم+عکس

 

سایت مشرق در خبری آورده است: پس از تکذیب سخنگوی وزارت خارجه مبنی بر داشتن صفحه فیس‌بوک، ارتش سایبری جمهوری اسلامی این صفحه را هک کرد.

متن گزارش را اینجا بخوانید.

 

*مرده باد مخالف من؛ از راستگو تا عسگراولادی

 



همچنین سایت افکار نیوز طی گزارشی به تشریح برخورد اصلاح‌طلبان با الهه راستگو پرداخته و آورده است: خائن، دروغگو، تهدید خانواده، توهین، الفاظ رکیک، اخراج و ... اینها تنها بخشی از برخورد جریان اصلاح طلب با نظر مخالف است.

شما می‌توانید متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

 

*شگرد اصلاح‌طلبان برای بازگشت به قدرت

 

روزنامه جوان طی گزارش نوشت: یکی از روش‌های مرسوم جریان اصلاحات برای غلبه بر اصولگرایان طرح پیچیده و فراگیر «اختلاف‌افکنی بین اصولگرایان در سطوح مختلف» است.

متن گزارش را اینجا بخوانید.

 

* توهم مضحک منافقین در اشرف+عکس

 

سایت هابیلیان نوشت: پرونده پادگان شوم و تروریستی اشرف پس از سال‌ها انتظار به طور کامل بسته شد تا برگی دیگر از صفحات سیاه تاریخ منافقین نیز بسته شود.

شما میتوانید این مطلب را اینجا بخوانید.

 

*افروغ: اصلاح‌طلبان حزب را با پادگان اشتباه گرفته‌اند

 

امروز کیهان در ستون اخبار ویژه خود به انتشار نقد عماد افروغ درباره ی اتفاقات شورای شهر تهران پرداخت. عماد افروغ در متن انتقادی خود تصریح کرده است: این جماعت اگر اعتدال‌گرا هستند و به نام دفاع از اعتدال‌گرایی با اقبالی رو‌به‌رو شده‌اند که علی‌القاعده این کار و تصمیم عین اعتدال است و با آن منافاتی ندارد و اگر اصلاح‌طلب غیر متعادل هستند بگویند بر اساس کدام مرامنامه قابل دسترس تشکیلاتی، به کدام شاخه از اردوگاه اصلاح‌طلبی تعلق دارند و اصولا نسبت این شاخه با کارگزاران چیست؟

اخبار ویژه روزنامه کیهان را اینجا بخوانید.

 

*پاسخ روحانی به نامه شهریور اوباما چه بود؟

 

در روایت از گوشه و کنار سیاست در سایت مشرق آمده است: گفته می‌شود در تاریخ سوم شهریورماه نامه‌ای از سوی «باراک اوباما» برای «حسن روحانی» ارسال شده است که پاسخ این نامه را محمد جواد ظریف در 2 پاراگراف داده است.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

 

*چرا اوباما باید جایزه صلح نوبل را پس بدهد؟

 

سایت رجا نیوز طی گزارشی نوشت: اوباما در همان روزهای اول ریاست جمهوری خود با حضور در کشور مصر سخنرانی‌ای در جهت جبران عملکرد دولت بوش در کشورهای مسلمان انجام داد که باعث شد دو ماه بعد از وارد شدن به کاخ سفید، برای تحویل گرفتن جایزه صلح نوبل به اسلو برود.

این گزارش را اینجا بخوانید.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی