نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. خرداد 1393 - 9:53
عضو شوراي شهر لنده گفت: فيلتر كردن سايت هاي ارزشي به منزله عقب نشيني در جنگ نرم طراحي شده از سوي دشمنان است.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ، سيد محسن جعفري در گفت و گوي اختصاصي با پايگاه خبري تحليلي خبر لنده به مسئله عمليات رواني و جنگ نرم اشاره كرد و گفت: امروزه دشمنان از راه هاي مختلف در حال نفوذ و ضربه زدن به ارزشهاي و اعتقادات و به فرهنگ غني ايراني اسلامي هستندكه از طريق جنگ نرم و عمليات رواني در حال تلاش هستند.

وي افزود: جنگ نرم و عمليات رواني اشكال مختلفي دارد كه با هدف ضربه زدن به نظام از طريق مسائل اجتماعي ، فرهنگي ، مذهبي و اعتقادي  در كشور عملياتي و پياده مي شود.

عضو شوراي شهر لنده تصريح كرد: هجوم گسترده به سايت ها و روزنامه هاي ارزشي از طريق غول هاي رسانه اي خارجي و برخي از مسئولان فرهنگي بزرگترين ضربات را به بدنه فرهنگي كشور وارد خواهد نمود.

وي تاكيد كرد:  فيلتر كردن سايت هاي ارزشي به منزله عقب نشيني در جنگ نرم طراحي شده از سوي دشمنان است.

جعفري اظهار كرد: با توجه به گسترش روز افزون منابع اطلاعاتي هم چون سايت هاي خبري و سايت هاي ارزشي در كشور مي طلبد كه اصحاب رسانه در انتشار اخبار خود به منابع دقيق خبري و طبقه بندي اطلاعاتي اشرافيت كامل داشته باشند و مسئولان نيز در هنگام تخلف يك سايت خبري يا ارزشي از قبل به مدير اين سايت تذكر دهند نه اينكه يكسره مجوز فيلتر يا بسته شدن آن را صادر كنند.

وي در ادامه يادآورشد: مسئولان بايد سايت هايي كه در راستاي افزايش اعتقادات مذهبي و مسائل ارزشي كشور قدم و قلم بر مي دارند را بايد مورد تشويق و ترغيب قرار دهند نه اينكه آنان را فيلتر كنند.

عضو سه دوره گذشته شوراي اسلامي شهر لنده خاطرنشان كرد: جهت دهي مناسب در فضاي غبار آلود مجازي يكي از مهمترين رسالت هاي سايت هاي ارزشي است كه به خوبي بايد رعايت شود.

جعفري در پايان اذعان كرد: اميدواريم مسئولان دستگاه هاي فرهنگي كشور ضمن تقويت و توسعه بيش از پيش در فضاي مجازي اقدام به تقويت روحيه سربازان ارزشي جنگ نرم در فضاي مجازي كنند تا بتوانند در مقابل تهديدات فضاي مجازي موضع گيري مناسبي داشته باشند.

انتهاي پيام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی