نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. خرداد 1393 - 11:44
با حضور مسئولان استانی،فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از نیروهای بسیجی و عشایر ،مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در صبحگاه مشترک سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از یاسوج، صبح امروز با حضور مسئولان ارشد استانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار،فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی،سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح،سردار غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی،سردار الوند نسب فرمانده تیپ  48 فتح استان و جمع کثیری از خانواده شهدا و ایثارگران صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد فتح خرمشهر در صبحگاه مشترک سپاه فتح استان برگزار شد.

روحیه بیت المقدس، تضمین کننده شکست دشمن در حنگ اقتصادی و فرهنگی است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم صبحگاه مشترک سوم خرداد ضمن عرض تبریک این روز ، سوم خرداد را یک روز ملی دانست.

یونس امیری اظهار داشت: امام خمینی(ره) شعار انقلاب را حمایت از مسلمانان و فلسطین قرار داد و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را وظیفه خود و همه دانست و همچنان این شعار پابرجاست و ادامه خواهد داشت.

امیری بیان داشت: وقتی دشمن نتوانست با ترور، جنگ های نیمه سخت به نظام ما ضربه ای بزند تصمیم گرفت با استفاده از رژیم بعث و صدام معدوم با جنگ سخت به مرزهای میهن ما حمله کند و به مدت 575 روز خرمشهر را اشغال کند و خرمشهر را به یک دژ نفوذ ناپذیر تبدیل کرده بود.

فرمانده سپاه فتح استان اشتباه دشمن را برآورد اشتباه از نیروهای ما دانست و افزود: صدام از نیروهای نظامی ما اطلاعات دقیقی داشت ولی از ارتش مردمی و نیروهای مردمی اطلاعی نداشت.

وی تصریح کرد: مردم با حضور در میدان جنگ توانستند از سه محور به دشمن حمله و دژ نفوذ ناپذیر خرمشهر را بشکنند.

  امیری ادامه داد: رزمندگان اسلام توانستند 19هزار نفر را اسیر و 18هزار نفر از لشکر دشمن را کشته و زخمی کنندو فقط تعداد کمی از آنها موفق به فرار شدند.

ویث ابراز داشت: خرمشهر با حمایت مردم و یاری خدا بعد از 575 روز آزاد شد و رزمندگان اسلام آن دژ نفوذ  ناپذیر را شکستند.

امیری در پایان گفت: اگر امروز هم ما با همان روحیه بیت المقدس و با همان عزم ملی  به جنگ اقتصادی و فرهنگی برویم قطعاً پیروزی با نیروهای اسلام خواهد بود.

گفتنی است در انتهای این مراسم بااهدای لوح تقدیر از تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس قدردانی شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی