نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. خرداد 1393 - 17:54
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حفظ وحدت و پرهیز از دو دستگی ها، مهمترین پیام سوم خرداد است.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان ارشد استانی درمحل صبحگاه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز سوم خرداد برگزار شد.

در این مراسم سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک این روز به همه ایثارگران و مردم استان اظهار کرد: مردم استان ما در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم، رشادت‌هایی از خود نشان دادند که برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: روزهایی همانند سوم خرداد یادآور این رشادت‌های فرزندان دلیر اسلامی به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید هر سال بهتر از گذشته به آن پرداخته شود.

سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است

استاندار با اشاره به سالروز سوم خرداد و گرامیداشت این روز بزرگ خاطر نشان کرد:روز سوم خرداد در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ ملت بزرگ ایران بود و سرنوشت ملت و جنگ هشت سال دفاع مقدس دربعد از آزادسازی خرمشهر رقم خورد.

خادمی با تأکید بر اینکه بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیاز داریم، ترویج آن را موجب ایجاد روحیه کار، تلاش و همت دانست و گفت: کارها را باید با روحیه سوم خردادی پی‌گیری کنیم تا موفقیت حاصل شود.

اتحاد و همدلی رمز پیروزی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر

وی رمز پیروزی در خرمشهر و آزادسازی خاک کشور را اتحاد و همدلی دانست و افزود: امروز هم استان را باید با کار و اتحاد بسازیم و تنها رمز عبور از مشکلات و توسعه‌یافتگی همین کار و تلاش به همراه اتحاد است.

خادمی ادامه داد: همانگونه که رزمندگان شجاع و تمامی ملت در آن روزهای سخت با انسجام ، همبستگی و یکدلی به مصاف دشمن می رفتند و پیروزهای غرورآفرین کسب می کردند امروز نیز تقویت و تداوم نظام اسلامی در سایه همین حفظ وحدت و جلوگیری از ایجاد تفرقه ها بدست خواهد آمد.

وی عنصر ایمان به خدا را اصلی‌ترین عنصر پیروزی در هر کاری از جمله فتح خرمشهر ذکر کرد و گفت: اگر ایمان به خدا نبود غلبه بر دشمن تا دندان مسلح با همه تجهیزات و پشتیبانی که از سوی همه جهان می‌شد غیر ممکن به نظر می‌رسید.

کارو تلااش مجاهدانه باید سرلوحه کارهای مسئولان قرار گیرد

استاندار استان کهگیلویه وبویر احمد در ادامه با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزشها و آرمان بزرگ ملت ایران بود، افزود: معنای این فرموده امام (ره) این است که هرکار و تلاش مجاهدانه ی با ایمان و اتکای به خداوند متعال نتیجه بخش خواهد بود.

خادمی با بیان این موضوع که محصورو محدود کردن شهدا و ارزشها به گروه و افراد خاص امری مطرود محسوب می شود، خاطر نشان کرد:ارزشها و آرمان های بزرگ در نظام اسلامی مربوط به همه آحاد جامعه است و همه ملت و اقشار مختلف در ایجاد، حفظ و تداوم این ارزشها سهیم بودند.

برای پیشرفت جامعه باید از حماسه سوم خرداد الگو برداری کنیم

وی الگو گرفتن از مدل سوم خرداد برای ساختن و آبادانی کشور را لازم و ضروری دانست و گفت: همت جهادی در آن روز موجب پیروزی ایمان بر همه کفر جهانی شد که لازم است از آن درس بگیریم و کشور خود را با آن تفکر ناب به سوی پیشرفت و آبادانی سوق دهیم.

توطئه های جدید دشمن، وحدت بین مردم را نشانه گرفته است

استاندار در پایان سخنان خود با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان در ایجاد تفرقه و دو دستگی میان آحاد ملت،مردم و مسولان نظام،ابراز داشت: تنها راه نجات و خنثی کردن این توطئه ها حفظ وحدت میان همه گروه ها ،افراد و اقشار مختلف جامعه است.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی