نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. خرداد 1393 - 18:06
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
امیری:فتح خرمشهر نقطه عطفی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتح خرمشهر مقدمه و نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس برای پیروزی رزمندگان شجاع ایران اسلامی بر دشمن تا بن دندان مسلح شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در روز سوم خرداد در سایه ایمان ملت به خداوند متعال و ایثار رزمندگان به پیروزی رسیدیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دشمن به عمق توان واقعی رزمندگان و رهبری امام خمینی (ره) پی نبرده بود، گفت: صدام در یک محاسبه غلط بعد از تصرف خرمشهر ادعا کرد در زمان کوتاه تهران پایتخت مرکزی ایران را نیز تصرف می‌کند.

وی افزود: ارتش عراق در آن روزها جنگ با ایجاد دژهای مستحکم با استفاده از سیم خاردار سعی داشت که مانع از ورود رزمندگان و توان قدرتمند مردمی ایران شود.

سردار امیری تصریح کرد: فتح خرمشهر زمانی انجام گرفت که دشمن با در دست داشتن برخی از مناطق حساس و استراتژیک از جمله بندر خرمشهر خود را پیروز جنگ قلمداد کرده بود.

امیری عنوان کرد: پس از اسارت و تصرف خرمشهر از سوی دشمن بعثی سرانجام ترفندها دشمن در مقابل ایمان به خدا و روحیه و ایثار رزمندگان شکست خورد و بیش از 18 هزار و 800 نفر از نیروهای رژیم بعثی عراق در عملیات بیت‌المقدس کشته و یا مجروح شدند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشادت و دلاوری رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس گفت: عملیات غرور‌آفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر مقدمه و نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس برای پیروزی رزمندگان شجاع ایران اسلامی بر دشمن تا بن دندان مسلح شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی