نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. خرداد 1393 - 8:43
مردم شهرستان لنده از قطعی دو روزه شبکه‌های دیجیتال در این شهرستان ناراضی هستند.

به گزارش چهارفصل  به نقل ازخبرگزاری فارس از لنده، در اواخر سال 91 به همت صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد 20 کانال تلویزیونی دیجیتال برای شهرستان لنده راه‌اندازی شد.

در این مدت شبکه‌های آنالوگ کم‌کم جای خود را به دیجیتال داد و مردم به فکر خرید دستگاه دیجیتال و دریافت تصاویر باکیفیت بودند، غافل از اینکه روزی می‌رسد که می‌گوییم صد رحمت به شبکه‌های آنالوگ.

در طول سال گذشته شبکه‌های دیجیتال روی خوبی به مردم نشان ندادند و یک روز در میان قطع و وصل می‌شدند؛ یک روز 10 شبکه اول و روز دوم 10 شبکه دوم، گاهی اوقات هم اگر شبکه‌های دیجیتال میلشان می‌کشید با هم قطع می‌شدند تا مردم راحت‌تر استراحت کنند.

این روزها بار دیگر شبکه‌های دیجیتال به فکر استراحت مردم افتادند و مدام قطع و وصل می‌شوند به طوری که در دو روز گذشته شبکه‌های 11 تا 19 در شهرستان به طور کامل قطع شدند.

لازم به ذکر است که بگوییم روستاهای به فاصله 10 الی 15 کیلومتری مرکز شهرستان از نعمت این شبکه‌ها بی‌بهره هستند و مردم در آنجا استراحت کامل می‌کنند.

در گذشته علت اصلی قطع و وصل شبکه ها را نوسانات برقی اعلام می‌کردند و در هفته‌های قبل هم به همت صدا و سیما ساختمان آنتن دیجیتال واقع در روستای دژ کوه افتتاح و مشکل برق برطرف شد حال علت قطع شدن شبکه‌ها چیست خدا می داند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا