نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. خرداد 1393 - 9:58
مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد:
رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند
مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه حساس رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدلطیف ارجمند صبح امروز در جمع اعضای بسیج رسانه با اشاره به اهمیت و جایگاه حساس رسانه‌ها در دنیای امروز اظهار کرد: باید سعی کنیم با توانمندسازی و بصیرت‌افزایی رسانه‌ها آنها را برای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده کنیم.

وی اضافه کرد: با چهار اصل قانون‌گرایی، وحدت ملی، اسلام و بصیرت‌افزایی می‌توانیم به جایگاه واقعی رسانه‌ای خود دست یابیم و برنامه‌های تدوین شده را اجرایی کنیم.

ارجمند با تاکید بر این‌‌که بسیج رسانه یک سازمان جدید است ولی برخی از رسانه‌ها اطلاع و آگاهی لازم را در این خصوص ندارند، تصریح کرد: بسیج رسانه متشکل از اصحاب رسانه است و ابزار اولیه برای تشکیل این نهاد جذب نیرو بوده که انتظار می‌رود اصحاب رسانه اقدامات لازم را برای تشکیل پرونده و عضویت در این سازمان انجام دهند.

این مسئول هدف از تشکیل بسیج را استفاده از ظرفیت‌های مردمی عنوان کرد و افزود: کسانی که دغدغه‌ای برای جامعه دارند به نوعی بسیجی هستند از این‌رو باید گفت پایه و ریشه بسیج فی سبیل‌الله است.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقتدار بسیج اضافه کرد: اگر قرار بود بعد از سه قوه قضائیه، مقننه و مجریه چهارمین قوه انتخاب می‌شد قوه رسانه بود لذا باید رسانه‌ها در چارچوب ارزش‌ها عمل کنند و حرکت رسانه‌ای داشته باشند.

وی با بیان این‌که رسانه‌های کشوری و استانی از لحاظ ماهیت و کمیت می‌توانند با رعایت ارزش‌ها همواره متفاوت‌تر از رسانه‌های غربی باشند، ادامه داد: رسانه‌های غرب به دنبال منافع شخصی خود و تبلیغ برنامه‌های دروغین هستند از این‌رو ماهیت رسانه‌های کشور قابل قیاس با رسانه‌های غربی نیست.

ارجمند با بیان این‌که هر رسانه‌ و مسئولی تفاوت سلیقه‌هایی در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی دارد، خاطرنشان کرد: اگر هم اختلاف سلیقه‌ای بین رسانه‌ها باشد نباید بازتاب عمومی داده شود زیرا دشمن به دنبال اختلاف و تفرقه‌اندازی بین اقشار مختلف است.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر قشری که می‌خواهد در فعالیت‌های خود موفق باشد لازم است که منویات رهبری را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار دهد که رسانه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی