نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. خرداد 1393 - 15:00
فرمانده سپاه مقاومت ناحیه دهدشت با بیان اینکه امسال 640 نفر سهمیه برای اعزام کاروان زیارتی مرقد امام به کهگیلویه اختصاص یافت، گفت: 160 خواهر و 480 برادر روز سیزدهم خرداد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

به گزارش چهارفصل  به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه دهدشت صبح امروز با موضوع تشریح برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سالن کنفرانس سپاه دهدشت برگزار شد.

سرگرد سعید برومند‌زاده در این نشست با تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، اظهار داشت: امام خمینی(ره) عارفی ربانی، فقیهی اصولی، مرجع تقلید و در عین حال رهبر و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بودند.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با تشریح ویژگی‌های عرفانی و کمالات روحی و علمی رهبر کبیر انقلاب تصریح کرد: تبیین شخصیت اثرگذار امام بت شکن و ترویج اهداف و آرمان‌های آن بزرگوار به نسل جدید انقلاب یک تکلیف است.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی هستی‌اش را در عمل برای تحقق اهداف و آرمان‌‌های ناب انقلاب و نظام بکار گرفته بودند، یک عمر مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، زیر نظر داشتن تحولات ایران و جهان در سخت‌ترین شرایط و تلاش در جهت احیای ارزش‌های اسلام را از جمله اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد.

برومندزاده استفاده از تریبون‌ها در معرفی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به عنوان شخصیت بی‌بدیل در تاریخ جهان را ضروری خواند و افزود: برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام در کهگیلویه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت اجرای برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام به محوریت سپاه ناحیه دهدشت را متذکر شد و با اشاره به فضاسازی متناسب با ایام سالگرد ارتحال در بخش‌ها و شهرهای تابعه و تشکیل ستاد پشتیبانی کاروان اعزامی با هماهنگی ادارات و نهادهای شهرستان، گفت: مراسمی با حضور مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در یکی از مساجد دهدشت برگزار خواهد شد.

برومند‌زاده با اشاره به اعزام کاروان عاشقان روح‌الله به مرقد مطهر امام، سهمیه شهرستان کهگیلویه برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در جوار بارگاه ملکوتی آن عالم ربانی را 640 نفر دانست و افزود: این کاروان متشکل از 160 خواهر و 480 برادر روز سیزدهم خرداد جاری در قالب 15 دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند.

به گفته برومندزاده کاروان اعزامی متشکل از صنوف و اقشار مختلف اعم از اصناف، کارمند، بازاری، خانواده شهدا، عشایر و اقشار مختلف مردمی است و محدودیتی برای قشر خاصی وجود ندارد.

برومندزاده با بیان اینکه کاروان اعزامی به مرقد امام راحل در طول سفر سه روزه از برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: ظرفیت ثبت‌نام خواهران در پایگاه‌های مقاومت بسیج تکمیل شده اما حوزه مقاومت حضرت رسول دهدشت هم‌چنان از علاقمندان نام‌نویسی می‌کند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی