نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. خرداد 1393 - 13:43
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه در جهت مقابله با بحران‌های فرهنگ وظیفه سنگینی دارند.

به گزارش چهارفصل  به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه گچساران گفت: در جهان امروز که استکبار و بحران‌های فرهنگی در صدد تهی کردن انسان و جهان از معنویت است، تبلیغ دین و ارزش‌های نشات گرفته از آن به جهت مقابله با این بحران‌ها یک ضرورت است.

وی با اشاره به نقش سازمان تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه در جهت مقابله با بحران‌های فرهنگ دینی افزود: اسلام به امر تبلیغ بسیار توجه دارد و آن را از مهم‌ترین وظایف پیامبران قرار داده است و امروز سنگینی این رسالت مهم بر دوش سازمان تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه و جماعات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه دینی تبلیغات اسلامی و نقش موثر امام جمعه در جهت ارشاد و هدایت این نهاد اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا رهنمودها، نظرات و پیشنهادت امام جمعه را سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی خود قرار دهد و در این راستا آماده همکاری با ائمه جمعه در سطح استان هستیم.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، سازمان تبلیغات اسلامی را مرزبان فرهنگ دینی دانست و گفت: روحانیت شیعه در طول تاریخ همواره ارزش‌های دینی را پاس داشته و فرهنگ غنی شیعه را برای همه نسل‌ها به ارمغان آورده است.

وی در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی دینی توانسته است بذر ایمان را در دل‌های جامعه دینی بکارد و پرچم دین را بر افراشته نگه دارد.

حجازی به بعضی از مشکلات اشاره کرد و یاد‌آور شد: استفاده از وعاظ و خطیب توانا و مشهور کشوری در مناسبت‌ها می‌تواند دین و ارزش‌های آن را احیا و جامعه را بیدار کند.

امام جمعه گچساران به توانمندی‌های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: این نهاد با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه حوزه و ائمه جمعه و جماعات می‌تواند در تحقق اهداف خود موفق باشد و دفتر امام جمعه آمادگی دارد همکاری‌های لازم را داشته باشد.    

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی