نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. خرداد 1393 - 20:59
در پی سفر غیره منتظره فائژه هاشمی به یاسوج یکی از مخاطبان این پایگاه خبری در نوشته ای به دلایل حضور این لیدر فتنه 88 در یاسوج پرداخته است.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ، در پی سفر غیره منتظره فائژه هاشمی به یاسوج یکی از مخاطبان این پایگاه خبری در نوشته ای به دلایل حضور این لیدر فتنه 88 در یاسوج پرداخته است:

خبر رسانده اند که آقازاده ای که روزگاری  و روزی (خلاقیت رو داشته باش) به خاطر خرید ساندویچ  و مانتو به صورت کاملاً تصادفی در جمع فتنه گران "خداجوی" روز عاشورا حاضر شده بود و احیاناً فقط به خاطر یک اشتباه فتوشاپی در نزدیکی های سفارت مکرمه برادر BBC دیده شده بود، طی یک اتفاق نادر در میان کوچه پس کوچه های یاسوج مشاهده گردید.

البته کاش ایشان خبر می دادند تا برایشان تدارک می دیدیم، یک استقبال در شأن یک آقازاده بی گناه (که فقط به جرم خوردن ساندویچ در روز عاشورا به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از هر گونه فعالیت سیاسی ! محکوم شده باشد) استقبالی در مایه های 9 دی ماه 88 یا اسفندماه 90 یاسوج .

بماند که ایشان کلاً ، ارثاً و خانوادتاً از تجمل و ریخت و پاش و ریا وغیره بیزارند و از مال دنیا به "تلاش برای انجام" معاملات نفتی (کرسنت و مرسنت و چیزسنتِ انقلاب اسلامیِ تهران) قناعت کرده اند.

خب مردم مهمان نواز یاسوج هم بله که پسته گران شده ولی خب یک چیزی هست و بود که پذیرایی کنیم، برنج هندی، مرغ سبدکالا و .... البته که ایشان قطعاً از اقشار "متقاضی" و "نیازمند" سبد کالا نبوده اند ولی خب لابد به خاطر درد مردم، حتماً از این ها مزه کرده اند!

قطعاً که این جلسه سیاسی نبوده، ایشان سابقه ی پایبندی به قانون شکنان که یکه نداشته. 6 ماه ایشون تو بدترین شرایط ، بدون اینکه هیچ گونه میان وعده و دسری میل کرده باشند توی زندان های انفرادی، حبس کشیده اند. همین سختی ها هم باعث شده که با ورود و خروج اون بزرگوار به انتخابات، بازار سکه و ارز بالا و پاییش بشه.

خب البته درسته که دوره ممنوعیت فعالیت سیاسی شون تموم نشده ولی دغدغه ی معیشت و مشکلات مردم آدم رو کلافه می کنه.

بعدشم کی به کیه؟ همین چند روز پیش محمد رضا خاتمی خودمون رو آوردیم برای سوم خرداد صحبت کنه. کسی چه می دونه؟ خاتمی الان دیگه فرهنگ شهادت طلبی رو خشونت طلبی نمی دونه. بر عکس، حاضره توی یک عملیات کاملاً غیر خشن جونش رو برای مذاکرات ژنرف بده و تو بازی برد - که برد شهید بشه!

فقط اگه این بی سوادای دلواپس بذارن! اصلاً این ها اگه راست می گن شناسنامه هاشون رو بیارن نشون بدن.

من مطمئنم ما آخرش LPT رو دور می زنیم، به جون کاترین جون، جون یه دونه کریس*** خودم.

*** کریس رونادو؛ من عجیب مادریدی هستم!

 

نویسنده: یک بی سواتِ متقاضیِ نیازمندِ یارانه یِ بی شناسنامه یِ مزدور ...

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی