نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. خرداد 1393 - 21:01
شهردار یاسوج از افتتاح پایانه مسافر بری و برون شهری شهید قرنی شهر یاسوج در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، عملیات آماده سازی  پایانه مسافربری شهید قرنی شهر یاسوج همچنان ادامه دارد.

در حالی که معضل نبود پایانه مسافربری مناسب برای شهر یاسوج بعد از انتقال این پایانه به خارج از شهر و در منطقه شهرک ولایت موجب نارضایتی مسافران و شهروندان این شهر شده بود، در پی نشست های متعدد مسئولان شهرداری و شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بر این شد تا پایانه مسافربری با امکانات مناسب در محل نمایشگاه دائمی شهرداری یاسوج و در بلوار شهید قرنی دایر شود.

پس از گذشت چند ماه و به تعویق افتادن چند باره زمان افتتاح این پروژه، شاهد عملیات قیرپاشی و آسفالت محوطه این پایانه هستیم.

در گفت و گوی این پایگاه خبری با شهردار یاسوج و اطلاع از روند تکمیل این پروژه، وی ضمن اعلام افتتاح این پایانه در آینده نزدیک، اظهار داشت: عملیات قیرپاشی و آسفات محوطه  این پایانه در حال اتمام است اما به دلیل خرابی دستگاه تولید آسفالت این کار با وقفه ای چند روزه روبرو شده است.

محمد علی جاوید ادامه داد: بنا داشتیم این پروژه را در سالروز بعثت پیامبر اکرم به بهره برداری برسانیم اما به دلیل پاره ای از مشکلات و توقف در روند آماده سازی، این امر به زمان دیگری موکول شد.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی مجموعه همکاران در شهرداری یاسوج شاهد افتتاح پایانه مسافربری یاسوج در آینده نزدیک باشیم.

تصاویر زیر تلاش شهرداری یاسوج را برای افتتاح و بهره برداری پایانه شهید قرنی شهر یاسوج را نشان می دهد.

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس پیش از این با انتشار اخباری به  وضعیت نا به سامان پایانه مسافری شهر یاسوج پرداخته بود.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی