نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1393 - 8:02
در روزهای پایانی خرداد ماه جاری پس از سال‌ها انتظار مردم و دوست‌داران تئاتر نمایشی با عنوان بادی که تو را خشک کرد مرا برد به کارگردانی علی نرگس‌نژاد در یاسوج به روی صحنه می‌رود.

به گزارش چهارفصل ،  علی نرگس‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه همواره به خاک استانم عشق می‌‌ورزم و خود را با هنری که دارم متعلق به کهگیلویه و بویراحمد می‌دانم، اظهار کرد: خوشحالم که در عرصه تئاتر اکنون هنرمندان بزرگی از این استان چه در عرصه نویسندگی و چه بازیگری و کارگردانی در حال درخشش هستند.

کارگردان مطرح تئاتر کشور ادامه داد: به همین منظور در حال تدارک برنامه‌ای هستیم تا با کمک همکاران استانی خود نمایشی را در روزهای پایانی خرداد امسال یعنی در روزهای 28، 29 و 30 خرداد با عنوان «بادی که تو را خشک کرد مرا برد» به اجرا بگذاریم.

نرگس‌نژاد با بیان این که در این نمایش دو شخصیت نام آشنا یعنی بهاره رهنما از عرصه بازیگری سینما و تئاتر و همچنین پژمان جمشیدی از فوتبالیست‌های معروف و مشهور کشور ایفای نقش می‌کنند، ادامه داد: این نمایش به صورت صحنه‌ای در روزهای یاد شده در سالن شهید ایزدپناه یاسوج اجرا می‌شود.

کارگردان برجسته تئاتر کشور به عوامل این نمایش اشاره کرد و گفت: طراح صحنه، کارگردان و نویسنده خودم هستم و موسیقی آن بر عهده پریا قاسم‌خانی است.

نرگس‌نژاد ادامه داد: اکبر آیین مدیر پروژه، مدیر تولید: محمد قدس و رضا رفیعی، مدیر صحنه رضا اکوانیان، مدیر تبلیغات: سجاد خلیلیان و طراح پوستر و بروشور سعید انصاریان و عکاس نیز اسحاق آقایی است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی