نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1393 - 11:06

به گزارش چهارفصل به نقل از خبر لنده، امام جمعه شهرستان لنده گفت: پيشگيري از اعتياد مهمتر از اعتياد است چرا كه با پيشگيري مي توان جلوي معتاد شدن فرد را گرفت ولي وقتي فردي معتاد شد كار برگشت آن خيلي مشكل است.

حجت الاسلام مهدي كياني در حاشيه بازديد از نمايشگاه عكس اعتياد كه به همت امور پيشگيري از اعتياد اداره بهزيستي شهرستان لنده صورت گرفت ، به نقش مخرب مواد مخدر در از بين بردن بنيان خانواده ها اشاره كرد و گفت: اعتياد يكي از مهترين مسائلي است كه خانواده ها بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشند چرا كه پايه و اساس خانواده را از مي پاشد.

 

وي اظهار كرد: پيشگيري از اعتياد مهمتر از اعتياد است چرا كه با پيشگيري مي توان جلوي معتاد شدن فرد را گرفت ولي وقتي فردي معتاد شد كار برگشت آن خيلي مشكل است.

امام جمعه شهرستان لنده تصريح كرد: برپايي چنين نمايشگاه هايي براي خانواده ها و عموم مردم زنگ خطري است كه آنان از غفلت از فرزندان خود بيدار كند.

وي تاكيد كرد: بدون شك خانواده در اعتياد فرزندانشان سهم عظيمي دارد چرا كه اگر رفتار هاي مشكوك دوستان ناباب فرزند خود را زير نظر مي گرفتند اكنون شاهد معتاد شدن فرزندانشان نبوده اند.

كياني اصل در پايان خاطرنشان كرد : خدمات پيشگيرانه سازمان بهزيستي قابل تقدير است و اگر اين نمايشگاه ها در معابر عمومي برپا شود شاهد تاثير زياد آن در جامعه خواهيم بود.

 

 

 
قطع مكرر برق مردم شهرستان لنده را نگران و كلافه كرده است
درحالي كه كم كم فصل بهار جاي خود را به تابستان مي دهد مردم شهرستان لنده به واسطه گرمسيري بودن از قطعي مكرر برق در اين فصل از سال را نگران و كلافه كرده است.

درحالي كه كم كم فصل بهار جاي خود را به تابستان مي دهد مردم شهرستان لنده به واسطه گرمسيري بودن از قطعي مكرر برق در اين فصل از سال را نگران و كلافه كرده است.

قطعي مكرر برق در چند روز اخير در شهرستان لنده كم كم به يك چالش بزرگ براي ساكنين اين شهرستان تبديل مي شود كه اين امر نيز در سايه سكوت مسئولان برق استان رقم خورده است.

متاسفانه در چندروز اخير ميزان قطعي برق طوري بوده است كه داد مردم و مسئولان شهرستان را نيز به همراه داشته است.

يكي از عمده دلايل قطعي برق شهرستان لنده مي توان فرسودگي خطوط انتقال برق از شهرستان كهگيلويه به لنده شمارد و دليل ديگر آن وجود سه واحد بزرگ سنگ شكن در معبر ورودي روستاي ايدنك باعث افت كامل فشار برق شهر لنده شده است كه متاسفانه چندين سال است كه برق اين شهرستان را در فصل تابستان با مشكل جدي مواجه كرده است.

علي رغم تلاش جدي برخي از دستگاه هاي شهرستان و پيگيري فرمانداري و شوراي اسلامي شهرو شهرستان لنده هنوز مشكل افت فشار برق و قطعي مكرر آن به قوت خود باقي مانده است وضمن اينكه مشكلي از مردم حل نشده است ،پروژه جديد آبياري مزارع دهدشت شرقي نيز جهت انتقال آب از رودخانه مارون لنده نيز در حال كار مي باشد كه بخش اعظمي از ميزان برق شهر لنده را نيز كاهش مي دهد.

مردم شهرستان لنده علي رغم تحمل گرماي بالاي 40 الي 50 درجه ديگر قادر به تحمل بي برنامگي اداره برق در قطع مكرر برق را ندارند و خواستار رسيدگي فوري به اين مسئله در كوتاهترين زمان ممكن هستند و از فرماندار و اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهرستان لنده خواستار مطالبه به حق مردم اين شهرستان هستند.

البته اين مشكل لطمه اي به خدمات شايسته شركت توزيع نيروي برق وارد نخواهد ساخت ولي بعنوان يك مشكل قابل حل و بررسي مي باشد.

گفتني است براساس آخرين جمعيت سرشماري نفوس و مسكن در سال 90 13جمعيت شهرستان لنده بيش از 21 هزار نفر مي باشد.

اين پايگاه خبري آماده دريافت پاسخ قانع كننده مسئولان شركت توزيع نيروي برق استان كهگيلويه وبويراحمد مي باشد و حق پاسخگويي براي آنان محفوظ مي باشد.

 
 
نمايشگاه عكس پيشگيري از اعتياد و مواد مخدر در مصلي نماز جمعه شهرستان لنده +تصاوير
پيش از ظهر امروز به همت اداره بهزيستي شهرستان لنده نمايشگاه عكس پيشگيري از اعتياد و مواد مخدر در محل برگزاري نماز جمعه اين شهرستان جهت بازديد عموم برپاشد.

 

به گزارش خبر لنده ، پيش از ظهر امروز به همت امور پيشگيري از اعتياد و مواد مخدر اداره بهزيستي شهرستان لنده نمايشگاه عكس پيشگيري از اعتياد در محل برگزاري نماز جمعه اين شهرستان جهت بازديد عموم برپاشد.

بازديكنندگان ضمن تقدير از اداره بهزيستي شهرستان لنده خواستار برپايي اين نمايشگاه در مدارس و سطح شهر لنده شده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احياي امربه معروف و نهي از منكر يكي از مهمترين ضروريات جامعه است
رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لنده گفت: احياي امربه معروف و نهي از منكر يكي از مهمترين ضروريات جامعه است.

حجت الاسلام مهدي كياني اصل به مسئله امر به معروف و نهي از منكر در جامعه اشاره كرد و گفت: مسئله امر به معروف و نهي از منكر يكي از اساسي ترين مسائل جامعه است كه بايد به درستي در جامعه تبين و تشريح شود.

وي افزود: امر به معروف و نهي از منكر يكي از شاكله هاي اصلي فرهنگ و اقتصاد در جامعه است كه بايد به درستي رعايت شود.

امام جمعه شهرستان لنده تاكيد كرد: رعايت امر به معروف و نهي از منكر يك وظيفه شرعي و قانوني است كه همه اقشار جامعه بايد به آن جامه عمل بپوشانند.

وي اظهار كرد: ترويج و فرهنگ سازي براي همه گير شدن امر به معروف و نهي از منكر بايد به عنوان يك تكليف ديني در جامعه تبين و تشريح شود.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان لنده گفت: احياي امربه معروف و نهي از منكر يكي از مهمترين ضروريات جامعه است.

كياني اصل درپايان تصريح كرد: توجه به مسئله حجاب و عفاف جز با رعايت امر به معروف و نهي از منكر امكان پذير نخواهدبود.

 

انتهاي پيام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی