نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1393 - 12:16
گرامیداشت حماسه ملی خرداد در گرگان در حالی با حضور کرباسچی برگزار شد که متلک گویی به محسنی اژه ای قاضی دادگاه کرباسچی در سال 77 و نقش کمرنگ روحانی در کنار توجه ویژه به هشمی ، خاتمی و کروبی و موسوی در این مراسم از جلوه های ویژه بود.

به گزارش چهارفصل به نقل از گلستان ما ؛ مراسم حماسه های ملی خرداد در گرگان روز پنجشنبه هشتم خرداد ماه 93 در مکتب الحسین گرگان با همت مجمع مشورتی اصلاح طلبان استان گلستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور غلامحسین کرباسچی شهردار سابق تهران و دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران اسلامی برگزار شد. چهره های اصلاح طلبی چون حسین رفعتی و محمود ربیعی فرمانداران سابق گرگان در زمان اصلاحات و از فعالان حامی میر حسین موسوی در سال 88 ، شیخ عبدالله شاهینی و شیخ رضی قدس علوی از روحانیون شاخص اصلاح طلب طلب با گرایش مشارکت و مجاهدین و فعالین ملی مذهبی چون حسین کبیر حضور داشتند.

حضور پررنگ جوانان اصلاح طلب که با نام هایی چون وفاق ، پیشرو و ... قارچ گونه رشد کرده اند نشان می داد پشت صحنه این مراسم را آنها می گردانند و زحمت تهیه ویژه نامه و کلیپ طولانی را آنها کشیده اند .

در این بین مجری جلسه تا توانست چاپلوسی کرد و هاشمی دهه هفتاد که همین اصلاح طلبان بیشترین انتقادات و ناسزاها را روانه وی می کردند را تا حد پرستش بالا بردند و با نام بردن از حضرت آیت الله هاشمی و ثبت نام وی در روز چهارم خرداد سال گذشته و پر رنگ کردن این روز به عنوان یک روز ماندگار با سوت و کف آن را تایید می کردند ، واقعا سیاست نشان داد که می شود بد بود اما پرستش شد .

حضور بانوان بصورت نواری در قسمت چپ مسجد با حجاب های بعضا ضد و نقیض و برخی افراد که پاهایشان را دراز کرده بودند جالب توجه بود .

صحبت کردن همه افراد از همه گروهها اعم از جوانان(سالاری) ، عضو مجمع(ربیعی) ، بانوان(موقری) ، ترکمن(یوسف کر) و خیر مقدم(عبداسلام مهیمنی) و اجرای کلیپ ؛ مراسم را طولانی کرده و برخی از حضار واقعا خسته شده بودند .

متلک گویی به حجت الاسلام محسنی اژه ای دادستان کل کشور که در سال 77 محاکمه شهرداران تهران را به عهده داشت در این مجلس دوباره تکرار شد . یک بار صادق سالاری که از جانب جوانان برای سخنرانی بالای جایگاه رفت همه چیز امروز را به خرداد 76 ربط داد و از جام جهانی گفت و کرباسچی و پدرش که نمی گذاشت او فوتبال نگاه کند چون می خواست محاکمه کرباسچی را پیگیری کند و به متلک گفت الان هم همان شرایط است و اتفاقا محسنی اژه ای هم دیروز گرگان بود که با خنده حضار مواجه شد.

در صحنه دیگر عبدالسلام مهمینی مشاور رسانه ای استاندار نیز که بجای هاشم مهیمنی خسته ،که بنظر می رسد از کهولت سن وبیماری رنج می برد برای خیر مقدم به جایگاه رفت و با کنایه به جلسه محاکمه شهرداران در سال 77 تکه کلام های کرباسچی در دادگاه را به رخ حضار کشید که قاضی آن محاکمه یعنی اژه ای را به تمسخر گرفتند که این مورد هم با سوت و کف حضار روبرو شد.

نکته بارز دیگر شکاف بین جوانان اصلاح طلب که رویه تندروی دارند وبرخی جوانان که عمیقا مذهبی و با رویه اعتدالی اصلاحات را قبول کرده اند بیشتر شده بطوریکه که یکی از آنان بعد از جلسه گفت که آن موقع ما عکس خاتمی را بر دیوار و تیر برق ها می چسباندیم و فحش می خوردیم، این بچه ها قند را (که که) می گفتند حالا برای ما میدان دار شده اند . البته یکی از این افراد از همین به اصطلاح جوانان مدعی اصلاح طلبی درخواست مناظره هم کرده بود .

اما نکته جالب دیگری که همان یک دوره ای بودن روحانی را در اذهان متبادر می کند نقش وحضور کمرنگ نام روحانی در مجلس بود بطوریکه در این محفل برای ستایش هاشمی ، خاتمی ، میرحسین موسوی و ، کروبی و رهنورد کلی سوت و کف زدند اما موقع نام روحانی هیچ تمایلی برای شادی وجود نداشت .

این مراسم با حضور معاون سیاسی فرماندار و کنترل شدید نیروی انتظامی گلستان در اطراف مکتب الحسین برگزارشد، چه اینکه شب گذشته هم انصار حزب الله گرگان نسبت به این نشست واکنش نشان داده بود .

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی