نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1393 - 12:31
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سهمیه اعزام استان به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، 3 هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت: بسترسازی برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های حمل و نقل، اسکان و پذیرایی از زائران حرم امام خمینی (ره) بسیار مهم است.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی صبح امروز در جلسه نهایی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور مسئولان و دستگاه‌های عضو برگزار شد، اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه مراسم سالروز ارتحال حضرت امام هماهنگی‌های لازم اتخاذ شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امروز پاسداشت نام و اندیشه رهبر و بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) یکی از راهبردهای اساسی نظام است، گفت: عشق به امام و تجدید میثاق با آرمان‌های آن عزیز سفر کرده هیچ‌گاه از دل و جان ملت ایران محو نمی‌شود.

این مسئول ادامه داد: زنده نگه‌داشتن یاد امام(ره) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام موثر بوده چرا که هر چه عظمت داریم از عظمت امام(ره) است که به جامعه ارزانی کرده و هدف ما شناساندن شخصیت امام(ره) به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به تجدید بیعت ملت ایران در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: ملت سرافراز و غیور کشورمان با حضور در مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خواهند بست.

خادمی با تاکید بر اینکه سهمیه اعزام کهگیلویه و بویراحمد به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) 3 هزار و 500 نفر است، گفت: بستر‌سازی برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های حمل و نقل، اسکان و پذیرایی از زائران حرم امام از محورهای اصلی برنامه‌های ستاد ارتحال امام در استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با هم‌افزایی و تعامل خوب اعضای ستاد ارتحال حضرت امام در استان برنامه‌های این روز با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی