نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. خرداد 1393 - 8:10
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با لباس متحد در مراسم دوشنبه شب که به منظور بدرقه آنان در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است، حضور پیدا کردند.

به گزارش چهارفصل ، به گزارش بولتن نیوز، این مراسم طبق اعلام قبلی ساعت 20 و 30 دقیقه دوشنبه شب آغاز شد.

اجرای حرکات نمایشی، زدن روپایی توپ، خواندن سرود و هنرنمایی گروه محلی خراسان از دیگر برنامه ها بود که طولانی شدن هنرنمایی این گروه سبب شد تماشاگران حاضر در سالن 12 هزار نفری حرکات موزون انجام دهند.

محمدهادی آیت اللهی از نخستین نفراتی بود که در سالن حضور یافت و در میانه های برنامه نیز بازیکنان تیم ملی با کت و شلوارهای مشکی و متحدالشکل، خود را به مراسم رساندند.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و شهاب الدین عزیزی خادم عضو هیات رییسه این فدراسیون و کارلوس کی روش نیز بازیکنان را همراهی می کنند.

تعداد زیادی از بانوان نیز در سالن حضور یافته اند که پس از دقایقی، ماموران حاضر در سالن جای بانوان را از طبقه دو به طبق اول تغییر دادند.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سالن حاضر است و معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز در این مراسم حضور دارد.

در زمان سخنرانی علی کفاشیان، تماشاگران حاضر در سالن به صورت یکصدا کارلوس کی روش را تشویق کردند.

بعد از سخنرانی کفاشیان ، بازیکنان تیم ملی به وسط سالن دعوت شده و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

تنها بازیکن غایب در این مراسم، هاشم بیک زاده بود که برای مداوای مصدومیتش در برزیل به سر می برد و سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی با لباس یکدست پس از اعلام اسامی از سوی مجری برنامه به جایگاه مخصوص می آمدند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال که در جایگاه ویژه سالن و در کنار علی کفاشیان نشسته بود، بعد از اینکه نامش توسط مجری برده شد، به احترام هواداران به پاخواست و با شور و هیجان خاصی و در حالی که در دستش مچ بند منقش به پرچم ایران را داشت، پرچم کوچک جمهوری اسلامی ایران را به هواداران نشان داد. کی روش سپس با وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال دست داد.
 

منبع:ایرنا

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی