نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. خرداد 1393 - 8:08
رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد:
استفاده از بتن سنتی در کهگیلویه و بویراحمد نگران‌کننده است
رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از بتن به روش سنتی در استان نگران‌کننده است چرا که این نوع از بتن‌ها استاندارد و مقاومت لازم را در برابر حوادث ندارند.

به گزارش چهارفصل ، به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده صبح امروز در بازدید از یکی از شرکت‌های تولید کننده بتن صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اکنون 40 درصد از سرمایه مردم در بخش ساختمان‌سازی جاری است، اظهار کرد: لازم است تا با فرهنگ‌سازی درست اجازه ندهیم این سرمایه بدون هدف مصرف شود.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در نظر گرفتن استانداردها در ساختمان‌سازی دغدغه همه مسئولان در بخش‌های مختلف باشد و به همین منظور وظیفه داریم تا با فرهنگ‌سازی اجازه ندهیم جان مردم در حوادث به خطر بیافتد.

دیودیده تصریح کرد: به غیر از بتن آماده موضوع تهیه صنعتی تیرچه و بلوک را نیز مهم دانست و گفت: در این مجموعه‌ها همه مراحل تولید مصالح ساختمانی زیر نظر واحد فنی و نظارتی است و همین امور موجب بالا رفتن کیفیت می‌شود.

استفاده از نیروهای متخصص در واحد تولید بتن صنعتی یکی دیگر از اقدامات ارزنده‌ای بود که دیودیده به آن اشاره کرد و گفت: استفاده از نیروهای فنی کارآزموده موجب بالا رفتن کیفیت‌ها خواهد شد و انتظار ما از دیگر واحدهای صنعتی در استان این است که تا حد امکان از وجود چنین نیروهایی استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در این بازدید با قول مساعد به مسئولان این واحد تولیدی نمونه برای هرگونه همکاری افزود: آماده همکاری برای گسترش فعالیت‌ها و یا در صورت درخواست از سوی شرکت کمک به راه‌اندازی فازهای دیگر خواهیم بود.

وی جلوگیری از خطرات و حادثه‌های احتمالی که در هنگام حوادث غیرمترقبه رخ می‌دهد را دغدغه مسئولان سازمان متبوع خود دانست و گفت: اهمیت کار شما را درک می‌کنیم چرا که به صورت مستقیم با حفظ جان مردم سر و کار دارید و محصولی که در شرکت شما تولید می‌شود متضمن سلامتی مردم در آینده و در هنگام بروز حوادث است.

این مسئول با درخواست از سیستم بانکی برای همکاری با چنین واحدهایی کمک به توسعه آن‌ها را وظیفه همه مسئولان دانست.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی