نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. خرداد 1393 - 0:01
مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد لطیف‌فر با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار می شود.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ، سید مهرعلی مختارنیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت سردار شهید محمد لطیف‌فر جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به همین منظور و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا مراسم یادبودی برای آن عزیر سفر کرده برگزار می‌کنیم.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مراسم تکریم و بزرگداشت شهید لطیف‌فر چهارشنبه ۲۱ خردادماه واقع در حسینیه ثارالله سپاه فتح استان ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با همکاری سپاه فتح و بنیاد شهید استان نیز برگزار می‌شود.

مختارنیا با بیان اینکه سردار لطیف‌فر جانباز ۷۰ درصد در سال ۵۸ به عضویت سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد درآمد و در عملیات حصر آبادان به عنوان فرمانده گروهان از ناحیه پای چپ مجروح شد وی با وجود محرومیت از یک پا از پای ننشست و شجاعت و دلاورمردی‌اش در تیپ ۴۸ فتح زبانزد شد.

وی ادامه داد: شهید لطیف‌فر در عملیات‌های طریق‌القدس، خیبر، بدر ، کربلای ۱، ۲، ۴، ۵ ، والفجر مقدماتی، والفجر ۸ و ۱۰ شرکت کرد و در عملیات کربلای پنج نیز شیمیایی شد.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه شهدای انقلاب اسلامی با اهداء خون خود عزم راسخ را برای دفاع از ایران اسلامی در مواجهه با دنیای کفر و استکبار به منصه ظهور گذاشتند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا شکل گرفت بر این اساس حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا امری ضروری است.

مختارنیا تصریح کرد: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و خانواده شهدا الگوی تمام خانواده‌ها به حساب می‌آیند و مقامی والا در آخرت دارند امیدواریم با ارج نهادن به مقام والای شهدا بتوان دین خود به آن سفرکرده‌ها را ادا کنیم.

منبع:سایت مردم استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی