نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. خرداد 1393 - 9:42
فرماندار چرام از گازکشی خانگی به مناطق روستای پشته ذیلایی تا پایان سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش چهار فصل  به نقل از خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز فرماندار چرام به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شرکت گاز کهگیلیه، رئیس شرکت گاز چرام و جمعی از مسئولان طی یک بازدید میدانی از روستای سواری با مردم این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید که مسئولان در ابتدا با حضور در گلزار شهدا این روستا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند، ابراهیم فتاح‌پور با متذکر شدن این مطلب که ما باید پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی باشیم، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و شکیبایی خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

فرماندار چرام سپس در جمع مردم پشته زیلایی حضور یافت و طی سخنرانی خود بر خدمت‌رسانی به روستاییان تاکید کرد و عنوان داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامی آبادی‌ها و روستاهای کشور از لحاظ امکانات اولیه و زیر ساخت‌ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

وی در ادامه از گاز کشی خانگی به مناطق روستای پشته ذیلایی تا پایان سال 94 خبر داد و خاطرنشان کرد: همه توان خود را به کار گرفتیم تا با همکاری و حمایت مسئولان استانی و کشوری گامی مهم در راستای خدمات‌دهی به مناطق روستایی توابع شهرستان چرام برداریم.

این مسئول، اضافه کرد: تعداد زیادی روستا با جمعیت قریب 20 هزار نفر در اطراف بخش سرفاریاب تا دهستان سواری وجود دارد که ساکنان این روستاها از نعمت گازخانگی محروم هستند.

فتاح‌پور، تصریح کرد: طی بازدید میدانی که به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان به این مناطق روستایی داشتیم از نزدیک موقعیت اقلیمی، جمعیت و تعداد روستاها مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد تا پایان سال 94 روستاهای، تیرآبگون، پاده، مندان و دهستان سواری از نعمت گازخانگی برخوردارشوند.

وی افزود: در صورتی که این امر محقق شود جلوی مهاجرت بسیاری از خانوارها به حاشیه شهرها گرفته شده و مردم این روستاها به کشاورزی و دامداری مشغول می‌شوند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اعلام این خبر که برنامه‌ریزی شده که به صورت ماهیانه با مدیران خدمت‌گذار در حوزه آب، برق و گاز از  تمام مناطق شهرستان چرام در جهت بررسی مشکلات بازدید شود، گفت: حسن بازدید میدانی این است که وضعیت توپوگرافی منطقه مورد ملاحظه قرار گرفته و جهت رفع مشکلات، تصمیمات بهتری اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی