نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. خرداد 1393 - 13:22
سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد
جابجایی کتابخانه عمومی سی‌سخت به مکانی دیگر
سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خواستار جابجایی کتابخانه عمومی شهر سی‌سخت که هم اکنون در مکانی دور از دسترس مردم قرار دارد، شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، زینب قربانی صبح امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان دنا اظهار کرد: مشکلات کتابخانه‌های عمومی دنا بررسی و در جهت رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خواستار جابجایی کتابخانه عمومی شهر سی‌سخت که هم اکنون در مکانی دور از دسترس مردم قرار دارد شد.

 قربانی همچنین در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دنا که به منظور ابلاغ اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ادارات تشکیل شده بود اعتبارات ابلاغی به کتابخانه‌های عمومی دنا را ناکافی دانست و افزود: در سالی که به نام سال اقتصاد و فرهنگ است لازم است در استان به مقوله فرهنگ و به خصوص کتاب و کتابخوانی توجه بیشتری شود.

وی، مردم این شهرستان را مردمی با فرهنگ و کتاب‌خوان ذکر کرد و افزود: دستگاه‌های فرهنگی دنا با همکاری و ایجاد برنامه‌های فرهنگی باید گام‌های بلندی در راستای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی بردارند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته جوان و به منظور ارج نهادن به جوانان استان، همه افراد 18 تا 30 سال می‌توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.

قربانی افزود: این عضویت رایگان از 18 خرداد تا 24 خرداد در تمامی کتابخانه‌های شهری و روستایی استان امکان‌پذیر است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی ویژه جوانان در فصل تابستان خاطرنشان کرد: با همکاری چند دستگاه فرهنگی استان برنامه اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها در مکان‌های عمومی و پارک‌ها برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی