نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. خرداد 1393 - 15:07
از شال‌های بنفش بر گردن حضار تا شعار زندانیان سیاسی
حاشیه های حضور روحانی در جشن انتظار و امید/
از شال‌های بنفش بر گردن حضار تا شعار زندانیان سیاسی
صبح امروز در حاشیه جشن انتظار و امید به مناسبت جشن نیمه شعبان حجت الاسلام حسن روحانی به همراه مقامات دولتی، جمعی از اصلاح طلبان و حامیان دولت حضور سخنرانی کرد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، صبح امروز در حاشیه جشن انتظار و امید به مناسبت جشن نیمه شعبان حجت الاسلام حسن روحانی به همراه مقامات دولتی، جمعی از اصلاح طلبان و حامیان دولت حضور سخنرانی کرد.

وحید عابدینی یکی از جوانان حاضر در نشست در سخنانی گفت: برخی دانشجویان با ستاره (دار شدن) های شان، سرهنگ شدند!

در ادامه این جشن روحانی سخنانی را بیان کرد که حاضرین در پاسخ به آنها شعار هایی را سر دادند که برخی از آنها در زیر آمده است:

سیاست خارجی مورد تایید ماست
سلام بر روحانی درود بر خاتمی
روحانی حمایتت می کنیم
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
و ...

در ابتدای این مراسم و قبل از حضور رییس جمهوری، کلیپ همسفر که همان کلیپ تبلیغاتی روحانی در دوران انتخابات است پخش شد.

برخی شرکت کنندگان در این همایش شالهایی به رنگ بنفش دور گردن خود انداخته بودند.

به هنگام ورود رئیس جمهور به سالن، شرکت کنندگان فریاد می زدند سلام بر روحانی سلام بر خاتمی که مجری گفت سلام بر همه مردان بزرگ این سرزمین، سلام بر رهبر معظم انقلاب، سلام بر آیت الله هاشمی و سلام بر رییس جمهور اسبقمان سید محمد خاتمی و سلام بر رییس جمهورمان دکتر حسن روحانی.

رشید پور که مجری این برنامه بود ادامه داد هر چند که ما همه دلواپسی ها را می فهمیم و دلیلش را نیز می دانیم اما این جمع فریاد می زنند سیاست خارجی مورد تایید ماست که همه پس از او یکصدا این جمله را فریاد زدند.
در این هنگام تعدادی از حضار از بین جمعیت حاضر در تالار گفت «مرگ بر فتنه گر» و مجری پاسخ داد «مرگ بر فتنه گر که هر جای دنیا است».
روحانی در قسمتی از سخنان خود اعلام کرد که وعده های خود در زمان انتخابات را فراموش نکرده است که در این هنگام با شعار زندانی سیاسی آزاد باید گردد از سوی برخی از حضار مواجه شد.
وی پس از اتمام این شعار اعلام کرد: «الامور مرهونة باوقاتها» که با تشویق حضار مواجه شد.
رئیس دولت یازدهم با تکیه به آرای خود در 24 خرداد ماه سال 92 گفت: در امور فرهنگی عده ای همچنان در دوران حجر می‌اندیشند که در این زمان نیز عده ای از حاضرین وی را تشویق کردند.
حضور بازیگرانی از جمله مهتاب کرامتی، حسن پورشیرازی، بابک حمیدیان، پوران درخشنده، سارا خوینی‌ها، سهند امیرسلیمانی، افسانه بایگان و شهره لرستانی از دیگر حاشیه های این مراسم بود.
برخی مقامات دولتی هم در این مراسم حاضر بودند که می توان به اسحاق جهانگیری، حسین فریدون، محمد نهاوندیان، محمدباقر نوبخت، محمد شریعتمداری، صالحی امیری، گودرزی، علی‌اکبر صالحی، علی یونسی، شهیدی، نعمت‌زاه، شهیندخت مولاوردی و الهام امین‌زاده اشاره کرد.
نکته ای دیگر حضور افرادی با حجاب های نا متعارف در انتهای سالن بود.
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی