نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. خرداد 1393 - 14:44
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: تدبیر شهدای مؤتلفه سبب نقش برآب شدن نقشه‌های استکبار در دوران قبل از انقلاب برای جلوگیری از قیام‌های مردمی شد.

به گزارش چهارفصل  به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، فرج‌الله فرخ شامگاه دوشنبه در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حزب مؤتلفه که با حضور جمعی از مردم و مسئولان در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در وصف و اهمیت شهدای حزب مؤتلفه اظهار کردند که شهدای مؤتلفه نوری در تاریکی‌های زمین بودند و این نشان از نقش و تأثیر شهدای مؤتلفه در انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا را کمتر از شهادت ندانسته‌اند، افزود: گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا سبب ترویج و تبیین اهداف و آرمان‌های آنها برای نسل‌های بعدی می شود.

فرخ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که خداوند گاهی در بازار و میان بندگان خود مشتری می‌شود، تصریح کرد:  خداوند سه سند نورانی انجیل، تورات و قران را در میان انسان‌ها گذاشته اسنادی برای معامله و تجارت انسان‌ها.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: سه عنصر ایمان، بصیرت و عمل به موقع برای وارد شدن تجارت با خداوند وجود دارد که نبود هر کدام سبب گمراهی و یا بی‌اثر بودن تلاش انسان می‌شود.

فرخ با اشاره به اتفاقات بعد از انتخابات 88 و بروز فتنه در کشور بیان کرد: در آن زمان عده‌ای با بی‌بصیرتی گرفتار فتنه شدند که در این میان افراد باایمانی نیز وجود داشتند اما این افراد به دلیل بی‌بصیرتی در فتنه 88، مردود شدند.

وی با اشاره به قیام عاشورا و قیام توابین در حمایت از امام حسین(ع) متذکر شد: عدم حضور به موقع و همراهی با امام حسین(ع) در ظهر عاشورا سبب بی‌اثر بودن قیام توابین شد اما امروز بعد از هزاران سال هنوز قیام امام حسین(ع) در کربلا ماندگار بوده و یادبود آن باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به قیام 15 خرداد و دستگیری امام راحل اظهار کرد: در آن روز با شنیدن خبر دستگیری امام راحل مردم به خیابان‌ها ریختند و این اقدام سبب کرنش و ترس رژیم شاه شد به‌گونه‌ای که لحن رژیم تغییر کرد و اعلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که روحانیت محترم است و امام به منزل خود برگشتند و خطر بزرگ در نطفه خفه کردن انقلاب با این اقدام به موقع خنثی شد.

وی با اشاره به سالگرد شهدای حزب مؤتلفه شهید بخارایی، نیک‌نژاد، امانی و صفار هرندی افزود: زمانی که کشور در فضای تاریک و خفقان به سر می‌برد مؤتلفه مبارزه را در دستور کار خود قرار داد و با ساماندهی و بسیج نیروها در شکل‌دهی مردم‌سالاری دینی نقش بسزایی ایفا کرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی