نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. خرداد 1393 - 17:37
امام جمعه یاسوج گفت: غربی‌ها برای برگزار نشدن انتخابات عراق و ریاست‌جمهوری سوریه و یا حضور کمرنگ مردم در آنها علاوه بر تبلیغات گسترده هزینه‌های هنگفتی صرف کردند ولی به لطف خداوند شکست خوردند.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به هفت تیر روز قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی اظهار کرد: بزرگداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش به معنای گرامی‌داشت ارزش‌های ناب اسلام، نظام و انقلاب است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به 30 خرداد سالروز انفجار در حرم امام رضا (ع) گفت: تمام جنایت‌ها، خیانت‌ها، کشتارها در نقاط مختلف دنیا صورت می‌گیرد استکبار جهانی در آن دست دارد.

حسینی افزود: هدف اصلی استکبار جهانی از وادار کردن مسلمانان برای کشتار یکدیگر چپاول و به یغما بردن منابع غنی آنان است.

خطیب جمعه یاسوج به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و افزود: این شهید والامقام از مفاخر ایران و سرباز فداکار اسلام، نظام و انقلاب است.

حسینی به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این سازمان تاکنون آثار و برکات متعددی داشته و در زمینه تبیین احکام اسلام و راهنمایی مردم به سوی دین خدمات شایسته‌ای انجام داده است.

حسینی اظهار کرد: غربی‌ها برای برگزار نشدن انتخابات عراق و ریاست‌جمهوری سوریه و یا حضور کمرنگ مردم در آنها علاوه بر تبلیغات گسترده هزینه‌های هنگفتی صرف کردند ولی به لطف خداوند شکست خوردند.

امام جمعه یاسوج گفت: صدور فرمان جهاد از سوی آیت‌الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان و برخی علمای اهل تسنن نقش ارزنده‌ای در ریشه‌کنی تروریست‌های ضداسلام داعش در کشور عراق خواهد داشت.

منبع : فارس

اتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی