نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. خرداد 1393 - 12:37
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران:
نقش هیئتی‌ها در تحقق فرهنگ مورد نظر رهبری شاخص است
مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران گفت: نقش هیئتی‌ها در تحقق فرهنگ مورد نظر رهبری شاخص است.

به گزارش چهارفصل ،سید نعمت‌الله حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران اظهار کرد: امسال با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برداشت بر این است که لفظ و فرمایشات رهبری بیشتر متوجه هیئتی‌ها در زمینه فرهنگ بوده است.

 

وی افزود: البته در خصوص تحقق شعار سال رهبری همه دستگاه‌ها و اندیشه‌ها باید تلاش کرده و در راستای تحقق خواسته مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی تصریح کرد: فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید در راستای اهداف تعریف شده و منویات مقام معظم رهبری باشد و تلاش فعالان این عرصه باید در راستای تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ باید مضاعف باشد.

حجازی با اشاره به مبلغ تعیین شده برای فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گچساران بیان کرد: شاید مبالغ در نظر گرفته شده بسیار ناچیز و کم باشد اما همین مبالغ برگ سبزی تحفه درویش است.

وی عنوان کرد: به هر حال این اعتبارات و بودجه‌ها سهم پدری هیچ کدام از ما نبوده زیرا همه ما نگران نظام و انقلاب بوده و در این خصوص چانه‌زنی می‌کنیم.

حجازی تأکید کرد: اعتبارات اختصاص یافته به کانون‌ها شاید ناچیز باشد اما ما در راستای پیشبرد اهداف کانون‌ها به آن بسنده می‌کنیم.

وی با تأکید بر این‌که هیچ‌کدام از فعالان و کانون‌های فرهنگی هنری در پی سهم‌خواهی نیستند، گفت: دیروز جنگ، جنگ نظامی و فیزیکی علیه نظام در جریان بود و امروز جنگ در عرصه فرهنگ آغاز شده و دشمن در پی تسخیر ذهن‌ها با سلاح فرهنگ غربی به صورت خانه‌ به خانه است.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد گچساران خاطرنشان کرد: فرهنگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از خط و مشی ائمه اطهار(ع) و فرهنگ ناب اسلام ناب محمدی بوده که همیشه ماندگار است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی