نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. تير 1393 - 10:09
خاتمی در واکنش به تغییر نام حزب مشارکت به اعضای آن گفت: از افراد تند رو استفاده نکنید تا حساسیت ایجاد نشود.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، طی یک سال گذشته احزاب منحله و غیر فعال در کشور فعالیت های خود را دوباره شروع کرده و به دنبال بازسازی خود هستند.

اخیراً اعضای این حزب منحله دیداری با خاتمی داشته اند که طی این دیدار به خاتمی اعلام کرده اند که می خواهند با نام جدید به فعالیت های خود ادامه بدهند.

بر اساس این گزارش خاتمی هم آنها را تشویق کرده است و این اقدام آنها را "خوب" دانسته اما تأکید می کند نباید به افراد افراطی و تندرو اجازه ورود به این تشکل جدید را بدهند.

خاتمی در این دیدار گفته است: افراد تندرو و افراطی باعث به وجود آمدن حساسیت بر روی هیئت مرکزی این تشکل می شوند.

در تازه‌ترین تحول، اعضای اصلی حزب مشارکت به تصمیماتی برای ادامه کار حزبی خود رسیده‌اند.

خبرها حاکی از آن است که تغییر عنوان و درخواست برای مجوز جدید به این دلیل است که آنها از اینکه بتوانند با نام قبلی فعالیت کنند ناامید شده‌اند. البته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده اما طیفی که موافق تغییر نام هستند از اکثریت برخوردارند.
گفته می‌شود یکی از دلایل تغییر تصمیم قبلی، آغاز فعالیت‌های حزبی محمدرضا عارف است. برخی اعضای حزب منحله مشارکت معتقدند که عارف در حال جذب بدنه اجتماعی قابل توجهی از اصلاح‌طلبان است.

از این رو حزب منحله مشارکت برای عقب نماندن از عارف که به تازگی توانسته است تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان را جذب کند، اقدام به تغییر نام تشکل خود کرده است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی