نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. تير 1393 - 19:30
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری یاسوج خواست تا ترمینال جدید این شهر را به نام شهید خرسندیان نام‌گذاری کند.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز آیین افتتاح ترمینال جدید شهر یاسوج با نام ترمینال شهید قرنی در بلوار شهید قرنی این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این آیین استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشتباه دانستن نقل مکان ترمینال شهر یاسوج از ابتدا به منطقه تل‌خسرو اظهار کرد: کاری غیر‌کارشناسی بود که شهرداری آن را اصلاح کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کارهای مسئولان از دو نوع است و اگر مردم نسبت به آن‌ها مطمئن شوند از مسئولان راضی خواهند بود، تصریح کرد: برخی کارها مثل همین ترمینال برای مردم مشهود است و از این حیث قدردان کار مسئولان هستند.

وی به نوع دوم کارها که موجب رضایت مردم خواهند بود پرداخت و گفت: برخی کارها را انجام نمی‌دهیم اما مردم می‌دانند که از عهده ما خارج است پس توقعی از ما مسئولان ندارند و اظهار نارضایتی نمی‌کنند زیرا اصل هم این است که مردم از ما اطمینان خاطر داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در جمع مسئولان استانی، اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، شهردار و تعدادی از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی سخن می‌گفت، افزود: اکنون یکی از المان‌های گردشگری شهر یاسوج تکمیل شده و مسافران و گردشگران با فضایی خوب و در شأن شهر یاسوج برای جابه‌جایی مواجه می‌شوند.

این مسئول ارشد اجرایی در ادامه گفت: با راه‌اندازی پل چهارم و پنجم رود بشار در خصوص معضلات ترافیکی وضعیت بهتری نسبت به گذشته خواهیم داشت.

وی افزود: به هر حال این ترمینال یادگاری خوبی از سوی تیم جدید شهرداری و شورا برای مردم یاسوج است.

استاندار البته پیشنهادی هم به شهردار یاسوج مبنی بر تغییر نام این ترمینال داد و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سپهبد قرنی گفت: شهید قرنی از نام‌آوران این کشور به حساب می‌آید.

خادمی گفت: به نظر من بهتر است که نام این ترمینال را از میان شهیدان والامقام این شهر و یا سرداران شهید و کسانی همچون سه بردار شهید خرسندیان تعیین کنیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی