نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. تير 1393 - 8:55
مجری طرح استانی ۱۴۴۸ در کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۸ در ۵۰ کانون فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا سبزی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای طرح استانی 1448 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف تشویق و ترغیب عموم علاقمندان جهت پرداختن به امر حفظ آیات موضوعی به عنوان یک ارزش اسلامی هر ساله برگزار می‌شود.

مجری طرح استانی 1448در کهگیلویه و بویراحمد ترویج باورها و رفتارها جهت تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و زمینه‌سازی جهت دست‌یابی به منویات مقام معظم رهبری جهت تربیت 10 میلیون حافظ قرآن را از اهداف برگزاری طرح بزرگ قرآنی 1448 عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طبق این طرح ضمن تبلیغات وسیع و گسترده برای مخاطبان طرح، فضاسازی عمومی برای جذب و آموزش علاقمندان انجام می‌گیرد، افزود: پس از فضاسازی، ثبت‌نام و کلاس‌بندی مخاطبان، کلاس‌های آموزش شیوه حفظ عبارات و آیات موضوعی و تثبیت آن به همراه جلسات ارائه محفوظات و رفع اشکال در 10 جلسه برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری عاشقان ظهور بیان کرد: مخاطبان زیر نظر معلمان دوره‌ها و با استفاده از رسانه‌های آموزشی عبارات و آیات مربوطه را حفظ و کارنامه دریافت می‌کنند.

سبزی در ادامه از اجرای طرح قرآنی 1448 در 50 کانون فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و بیان کرد: آزمون پایانی این طرح به صورت کتبی و تستی بوده و روز جمعه 14 شهریور ماه سال جاری ساعت 9 صبح در کلیه کانون‌های مجری طرح برگزار می‌شود.

مجری طرح استانی 1448 کهگیلویه و بویراحمد زمان اجرای طرح را 23 خرداد عنوان کرد و گفت: این برنامه همزمان از صدا و سیمای استانی دنا پخش می‌شود.

سبزی در پایان زمان اجرای کلاس‌ها را هفته دوم تیرماه سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی