نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. تير 1393 - 8:48
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: به دلیل گرمای هوا و نبود مکان مناسب، نمایشگاه طرح ضیافت در این شهرستان برگزار نمی شود و 33 واحد صنفی در این راستا خدمات رسانی می کنند.

به گزارش چهارفصل ، با آغاز ماه مبارک رمضان، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گچساران بعدازظهر دوشنبه با محوریت طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این نشست رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران، خدمات این سازمان در ماه مبارک رمضان را تامین کالاهای مصرفی، پایش قیمت ها و نظارت و کنترل بازار عنوان کرد .

رضا شریفی افزود: کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در مرحله اول شامل شکر، گوشت قرمز و گوشت سفید است که در چند روز آینده توزیع خواهد شد ..

وی بیان کرد: در این خصوص 33واحد صنفی در بسته های مختلف از جمله واحد خوار بار فروشان، واحدهای لبنیات گوشتی و قناد ها و کالاهای خود را 10 تا 15درصد پائین تر از قیمت متعارف بازار به مصرف کنندگان عرضه می کنند .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران بیان کرد: هدف از این اقدام ایجاد فضای رقابتی در بازار به منظور تنظیم و تعدیل قیمت کالای مورد نیاز مردم است.
 
وی عنوان کرد: در این راستا این سازمان در قالب طرح ضیافت 16 تن  گوشت قرمز برای مصرف شهرستان مهیا کرده که با قیمت 16هزار تومان در سطح شهر عرضه خواهد شد .

شریفی افزود: همچنین 48 تن مرغ منجمد با قیمت شش هزار و 800  تومان و  79 تن شکر برای ارائه به مردم آماده شده است .

وی از جمله وظایف دیگر  این سازمان را گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مستمر با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی ، و شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد .

شریفی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی اقتصادی اداره صنعت و معدن با برقرار کردن  طرح بازرسی و هماهنگی ستاد خبری کشیک 124 گزارشات مردمی را در کمترین زمان ممکن دریافت و پیگیری خواهد کرد.

وی بیان داشت: متاسفانه به دلیل گرمای شدید هوا در گچساران و نبودن فضای مناسب، نمایشگاه طرح ضیافت در گچساران برگزار نخواهد شد.

فرماندار گچساران هم در این نشست گفت: ما مسئولین باید ضمن پایبندی به قوانین و مقررات دیگران را نیز دعوت به قانون کنیم.

عبدالرحیم رحیمی ضمن تاکید بر این مطلب که مردم از نظر اعتقادی قوی بوده و بر حفظ حرمت این ایام واقف هستند، افزود: دستگاه‌هاي انتظامي بايد با هنجار‌شکنان و متظاهرين به روزه‌خواري برخورد کنند.

رحیمی از نهادهاي فرهنگي خواست با حاکم كردن فضاي معنوي، زمينه استفاده هرچه بيشتر شهرونداناز اين ايام را فراهم کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی