نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. تير 1393 - 15:07
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره ضرورت استفاده از نیروی جوان در رده مدیریتی سپاه گفت: رویکرد جدید سپاه استفاده از نیروی جوان در کنار تجربه برای مدیریت است.

به گزارش چهارفصل  به نقل ازخبرگزاری فارس از لنده، سردار یونس امیری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه لنده با تبریک ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه خیر و برکت و مغفرت و اخلاص بوده که باید از آن استفاده و بهره لازم را برد.

وی افزود: بر همه واجب است که نسبت به دشمنان اسلام و مسلمین شناخت و آگاهی خود را افزایش دهند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اوایل دهه 60 به همه ملت یادآور شدند که اجانب بیدارند و مشغول به نقشه و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و همه باید هوشیار و بیدار برای دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب آماده باشند.

امیری در ادامه به چهره پلید دشمنان و نقشه‌های شوم آنان برای ضربه زدن به اسلام اشاره کرد و گفت: در پنج دهه گذشته استکبار جهانی و صهیونیست چهره واقعی خود را با لشکرکشی و راه‌اندازی جنایت‌های بزرگ نسل کشی برای جهانیان به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: همه پی برده‌اند که آمریکا شیطان و دروغگویی بزرگ بوده و همه برنامه‌های خود را در جهت رسیدن به منافع خود در کشورهای دیگر طراحی کرده و خیر و صلاح هیچ مملکتی را در فکر و اندیشه هم ندارد.

این فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تمام نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.

سردار امیری خاطر نشان ساخت: پیروزی انقلاب موج بیداری اسلامی را در کشورهای منطقه طنین‌انداز کرد و امروزه شاهد آن هستیم که استکبار جهانی تاب و تحمل این موج اسلام‌خواهی در جهان را ندارد.

وی یادآور شد: دسیسه جدید استکبار جهانی برای ترمیم چهره صهیونیست در منطقه راه‌اندازی نزاع‌های داخلی و رو در روی هم قرار دادن مسلمانان بوده که امروز شاهد برادرکشی‌ها و جنایت‌های آن در منطقه هستیم.

امیری خاطر نشان ساخت: کسانی که داعیه مبارزه با تروریسم در جهان را دارند خود با حمایت و پشتیبانی از آن در حال توسعه فعالیت‌های تروریستی در منطقه هستند که نمونه‌های ان را در سال‌ها و ماه‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه داعش فرزند استکبار است گفت: القاعده و داعش و ... همه فرزندان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل بوده که با طراحی جدید کشتار علویون و شیعیان را در سوریه و عراق و دیگر بلا اسلامی با همراهی آل سعود در عربستان در دستور کار قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشتار وحشیانه مردم توسط گروه‌های تروریستی از جمله داعش گفت: ایجاد رعب و وحشت در میان مردم مهم‌ترین هدف گروه‌های تروریستی همراه با ضربه زدن به اسلام و مسلمین خصوصاً شیعیان است.

امیری ابراز داشت: اما نقشه‌های دشمنان در سوریه و عراق به دلیل اعتقاد به اسلام و مکتب عاشورا با شکست رو به رو شد و وحدت و یکپارچگی ملت و مردم سوریه در انتخابات آن را نمودار ساخته است.

وی افزود: همانگونه که بزرگان دینی وعده دادند پیروزی خون شهید بر شمشیر محقق شده و دیدیم در توطئه تخریب حرم حضرت زینب(س) این وعده راستیم چگونه محقق شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رهبران گروه تروریستی داعش در مصاحبه‌های اخیر خود بارها به خداوند قسم یاد کردند که اگر بتوانند گردن تک تک ایرانیان را خواهند زد و این با پاسخ قاطع سردار سلیمانی رو به رو شد که گفتند اگر رهبر و مولایمان فرمان دهند نماز جماعت را به امامت ایشان در بقیع اقامه خواهیم کرد و طومار استکبار را در هم خواهیم پیچید.

امیری با بیان اینکه نباید دنبال برادر کشی باشیم افزود: امروز بیداری و هوشیاری بیش از گذشته لازم است.

وی به فرار افراد حزب بعث با لباس زنانه اشاره کرد و گفت: باطل چون تفکری باطل دارد همیشه با شکست رو به رو خواهد شد.

امیری در ادامه به مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه لنده اشاره کرد و گفت: رویکرد جدید سپاه جوانگرایی و استفاده از تجربیات نیروهای باسابقه است.

وی افزود: این مهم در راستای تربیت نیروها و فرماندهان جوان در بدنه سپاه برای آینده بوده که امروز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا