نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. تير 1393 - 8:58
فرمانده انتظامی گچساران خبرداد
کشف 233 هزار نخ سیگار قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران از کشف و ضبط 233 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در گچساران خبر داد.

به گزارش چهارفصل ، علی‌کرم بازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از کشف 223 هزار و 500 نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس‌آگاهی این شهرستان در بازرسی از محل سکونت فردی که در منزل اقدام به فروش سیگار می‌کرد، یک هزار و 118 بکس سیگار در قالب  223هزار و 500 نخ سیگار خارجی کشف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق کشف شده 300 میلیون ریال است، ادامه داد: در این زمینه یک متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی گچساران معرفی شد.

فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: قاچاق، پدیده شوم و مخربی است که صدمات فراوانی بر پیکر اقتصاد ملی کشور وارد و همچنین  فعالیت اقتصادی و برنامه‎ها و حتی بازار را تحت‌الشعاع قرار داده و دچار اختلال می‌کند.

بازیان در پایان با بیان اینکه  از آنجا که همواره قاچاقچیان در محاسبه میزان سود و هزینه‌ها و خطرات قاچاق فراتر از انتظار اقدام می‌نمایند که با افزایش ریسک قاچاق، قاچاقچیان تمایل کمتری به انجام آن دارند، بیان کرد: بنابراین ضرورت دارد دولت در جهت مهار قاچاق تمهیدات لازم اتخاذ تا مشکل بیکاری و اشتغال افراد رفع و اقتصاد ملی نیز شکوفا شود.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی