نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. تير 1393 - 9:00
فرمانده جدید سپاه لنده با اشاره به شعار سال گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، مهم‌ترین اولویت و رویکرد سپاه رویکرد فرهنگی در جامعه است.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از لنده، علی محمدی عصر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان لنده با تبریک ماه رمضان به مأموریت‌های سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از مأموریت‌های مهم سپاه و بسیج تحقق منویات مقام معظم رهبری در جامعه بوده که با پیگیری و تلاش سبزپوشان سپاه و بسیج تحقق می‌یابد.

وی افزود: مأموریت‌های شجره طیبه بسیج در راستای منویات مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

فرمانده جدید سپاه ناحیه لنده به دغدغه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب سال جدید را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند تا ضرورت تلاش و جدیت و پشتکار برای رسیدن به نقطه مطلوب توسعه اقتصادی و فرهنگی را در جامعه برای همه روشن شود.

محمدی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب توجه به مدیریت جهادی را در امور یادآور شدند و از مسئولان خواستند تا با مشارکت و همراهی عموم مردم که قشر عظیم بسیج را تشکیل می‌دهند برای تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام حرکت کرده و رفاه و امنیت و سلامت فکری و معنوی جامعه را تأمین کنند.

وی به تغییر رویکرد سپاه اشاره کرد و گفت: حسن اعتماد به جوانان در طول دوران دفاع مقدس بارها سنجیده شده و پاسخ درخور داده شده و توان جوانان ما محک خورده است.

فرمانده سپاه لنده یادآور شد: جوانان ایران زمین توان مدیریتی خود را به اثبات رسانده‌اند و امروز بار دیگر سپاه با رویکرد جوان‌گرایانه‌ خود مسئولیت خطیر و بزرگی را بر گردن جوانان گذاشته است.

محمدی، ضمن تقدیر از حسن اعتماد مسئولان ارشد نظام به جوانان تصریح کرد: تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی و بالا بردن توان و تولید داخلی همراه با رویکردی فرهنگی در شهرستان از مهمترین برنامه‌های سپاه ناحیه لنده خواهد بود.

وی بیان کرد: در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سپاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و با همراهی و مشارکت جامعه بسیجی و نخبگان و متنفذان شهرستان آن را به سرانجام خواهم رساند.

فرمانده جدید سپاه لنده در پایان با اشاره به شعار سال، گفت: مدیریت و برنامه ریزی جهادی برای توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه جز با همراهی و مشارکت عمومی جامعه محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی