نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. مهر 1392 - 23:31
همزمان با سفر آقای روحانی به سازمان ملل متحد، وبلاگ های ایرانی مانند همیشه تحلیل های متفاوتی را ارائه دادند.

به گزارش چهارفصل، همزمان با سفر آقای روحانی به سازمان ملل متحد، وبلاگ های ایرانی مانند همیشه تحلیل های متفاوتی را ارائه دادند.

 در ادامه گلچینی از تحلیل های وبلاگ نویسان را میخوانیم:

 

*تماس تلفنی گرگ و میش در دقیقه ۹۰!

 

وبلاگ(آینده از آن حزب الله)نوشت:

تصمیمِ آقای روحانی در زمان درستی هم اتفاق افتاد. همه انتظار داشتند رئیس‌جمهور ایران در سفر به نیویورک دیدارِ کوتاهی در حد و اندازه‌ی یک دست‌دادن داشته باشد. اما این کار انجام نشد. حتی کاخ سفید رسماً بیانیه داد که طرفِ ایرانی پیشنهاد دیدار را نپذیرفته!‌ در ادامه طرفِ امریکایی در دقایق آخر سفر تماس برقرار می‌کند. یعنی جای کوچک‌ترین شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند که اصرار فراوان از سوی امریکا بوده است و این را همه می‌فهمند. همه می‌فهمند که ایران کوتاه نیامده. ایران به عجز نیفتاده. و حالا به راستی اگر اصل رابطه‌ی داشتن یا نداشتن با امریکا را کنار بگذاریم و بنا را بگذاریم که روزی قرار بود این رابطه دوباره شکل بگیرد، شروعی بهتر از این می‌شد داشته باشد؟ شروعی کاملاً به سود ایران...

ادامه مطلب

-----------------------------------------------------------------------------------

 

*عروسی در «کوی مقاومت» عزا در «بن بست سازش»

 

 

 

 

 

 

 

 

وبلاگ(قطعه26)‌نوشت:

وقتی مشکلاتی نظیر تحریم، اساساً محصول مستقیم عداوت سابقه دار دشمن با انقلاب اسلامی است، واقعا باید خندید به دریوزگی جماعت زنجیره‌ای که ملتمسانه از دیو خواهش می‌کنند دمی فرشته باشد! امریکا بزرگ‌ترین دشمن ماست، نه حلال مسائل ما. امریکا نقشه برای مشکل زایی در جمهوری اسلامی می‌کشد، نه کاستن از میزان مشکلات و اگر قرار بود امریکا بردارنده تحریم ظالمانه علیه ایران باشد، اصلی‌ترین سؤال ممکن این است؛ «اساسا کاخ سفید برای چه ما را تحریم کرده؟!»

ادامه مطلب

-----------------------------------------------------------------------------------

 

*پایداری مقتدرانه پی مستحکم نرمش قهرمانانه

 

وبلاگ(سلمان علی)‌نوشت:

چیزی که امروز دولت آقای روحانی می تواند با اقتدار رویش مانور دهد، قهرمانی این نظام است، این اقتدار مردم و رهبری است که پای آمریکا و غرب را شل کرده است و از فکر براندازی منصرف (شما بخوانید نا امید)، کرده است، به یقین اگر ایران این ظرفیت بالا از مقاومت را از خود نشان نمی داد، اکنون ما باید به دنبال آمریکا و غرب می دویدیم و اگر اکنون کارشناسان و سیاستمداران غربی به آمریکا هشدار می دهند کمی میلش به مذاکره را کمتر بروز دهد تا ایران کمتر به امتیاز گیری بیندیشد، حاصل همان مقاومت جانانه نظام و مردم است...

ادامه مطلب

---------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

بازی‌ های با حاصل جمع صفر و پیام انتخابات ایران!

وبلاگ(میلاد گودرزی) نوشت:

اظهار مواضع اصولی در نطق رئیس جمهور محترم در مجمع عمومی سازمان ملل ، موجب رضایتمندی همه ی دلسوزان نظام شد.ضمن قدردانی و حمایت از این اظهار مواضع ، یک نقد جدی به طرز نگاه دکتر روحانی به برخی مسائل و تحلیل ایشان نسبت به آنها دارم که در ادامه عرض میکنم.

 

ادامه مطلب

----------------------------------------------------------------------------------------

مواضع رهبری، مرکز تمرکز جهانیان

وبلاگ(‌سلمان علی) نوشت:

وقتی که رییس جمهور آمریکا در سخنرانی اش در سازمان ملل، نظر مقام معظم رهبری را به عنوان “فتوای رهبر عالی (معظم) ایران” مورد استناد قرار می دهد و چند ساعت بعد نیز رییس جمهور ایران، در نطقش و در حالی که خودش را با اختیارات تام معرفی کرده است به نظر رهبری با عنوان “رهبرفرزانه انقلاب” در خصوص راحت ترین راه حل مشکل مذاکرات هسته ای ایران (مبنی بر پذیرش حق ایران) استناد می کند، سه پیام مهم قابل استخراج است:

۱- حتی دشمنان کشور نیز به نظرات و فتاوای رهبر معظم انقلاب اهمیت قائلند و به صحت و صلابت این نظرات ایمان دارند و فتوای رهبری برای ایشان نیز به عنوان یک سند اعتماد آور تلقی می شود و اگر چه ما تا کنون تخلفی در خصوص مسئله صلح آمیز هسته ای نداشته ایم، اما این فتواست که تنها و مهمترین دلیل اعتماد برای آینده ی فعالیت ایران محسوب می شود.

ادامه مطلب

---------------------------------------------------------------------------------

دُم خروس اینبار زیر کُت آمریکا

weblog_image_asli:

وبلاگ(‌حدیث منتظران قائم )‌نوشت:

دروغ هایی که انسان را یاد ضب المثل " دُم خروس ... " می اندازد . از یک سو اسرائیل و آمریکا ادعای مبارزه با تروریسم را دارند ، از سوی دیگر خود را در افکار عمومی بعنوان یگانه تشکیل دهنده و حامی گروه های تروریستی معرفی کرده اند !!! از یک سو ایران را به اقدام نظامی به دلیل عدم شفاف سازی در خصوص مسائل هسته ای تهدید می کنند و از سوی دیگر سرگروه دستگاه های امنیتی آمریکا در مجلس سنا اعلام می کند که هنوز مدارکی از خواست ( توجه کنید ، فقط خواست نه اقدام عملی ) ایران برای حرکت به سمت بمب های اتمی در دست ندارد و این وعده را می دهد که به محض کوچکترین اقدام از سوی ایران در این زمینه دست به کار خواهد شد !!! این دوگانگی در اعلام سیاستهای خارجی را چگونه می توان تفسیر نمود ؟ همین دوگانگی در رفتار و گفتار است که باعث می شود به هیچ وجه نتوان با این ابرقدرت پر رو و سرکش وارد گفتگوی آرام شد ، چرا که خوی وحشی گری و سلطه طلبی در نهاو و شخصیت وجودی اش نهفته است .

ادامه مطلب

منبع:حرف تو

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی