نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1392 - 20:57
با پیروزی تیم فوتبال امید شهرداری برابر کارون اهواز صورت گرفت
پرش بلند امیدهای شهرداری یاسوج از سد کارون/گامی دیگر برای صعود به لیگ برتر
تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج موفق به شکست کارون اهواز و تداوم صدرنشینی در لیگ دسته اول امیدهای کشور شد.

چهارفصل،مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: عصر امروز توانستیم در یک بازی خوب و مقتدرانه تیم فوتبال امید کارون اهواز را شکست دهیم.

جواد رضایی افزود: در این بازی توانستیم با دو گلی که رضا محمودی و محمدرضا موسوی وارد دروازه حریف خوزستانی کردند این تیم را با وجود مشکلاتی که داور بازی برای ما ایجاد کرد با شکست بدرقه کنیم.

این مربی جوان فوتبال کشور افزود: هم‌‌اکنون با 13 امتیاز در گروه خود به عنوان تیم نخست امیدهای فوتبال کشور در صدر جدول قرار داریم و پس از ما تیم گهر دورود با هفت امتیاز در رده دوم قرار دارد.

وی گفت: بازی‌های دور رفت را مقتدرانه پشت سر گذاشتیم و اینک بی‌صبرانه منتظر آغاز دور برگشت این مسابقات هستیم که در نخستین بازی دور برگشت در اهواز با هلال‌احمر این شهر دیدار خواهیم کرد.

رضایی از عزم جدی کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال امید شهرداری یاسوج برای حضور در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور گفت و افزود: شک نکنید که با بازی‌های مقتدرانه تیم ما در فصل آینده در کسوت یک تیم لیگ برتری به میدان خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: هر چند از نظر مالی وضعیت چندان مناسبی نداریم اما با همین بضاعت و با تکیه بر هوش و استعداد بازیکنان و غیرت آن‌ها آینده خوبی را برای امیدهای شهرداری یاسوج در فوتبال کشور رقم خواهیم زد.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی