نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1392 - 8:37
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان گفت: شجره طیبه بسیج، یک الگوی نمونه در جهان اسلام است.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، نشست خبری نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت الاسلام سیدامان الله حسینی صدر در این نشست بیان داشت: بسیج نماد یک مقاومت و یکپارچی مردمی  را در جامعه به همه نشان می دهد که نشأت گرفته از روحیه ولایت پذیری و ولایت مداری  بسیجیان است.

وی در مورد نقش بسیج در کشور های منطقه  گفت: اگر امروز می بینیم که کشور های مسلمان در برابر استکبار قدعلم کرده و می جنگند، نشانه از روحیه بسیجی در بین آنان است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: بسیج دارای ویژگی های بزرگ و والایی بوده که الگو گرفتن از اعتقادات مذهبی، اصلی ترین شیرازه این نهاد مردم پایه و مقدس است.

حسینی صدر اظهار داشت: ما باید به گفته امام راحل (ره)، انقلابمان را به جهانیان منقل کنیم که نمونه بارز این انقلاب همین بسیج و شجره طیبه آن است.

 وی تصریح کرد: بسیج معتقد است و از اعتقادات دینی و مذهبی اش دفاع  می کند.

 حسینی صدر در ادامه بیان داشت: وظیفه اصلی و خطیر بسیج، پیاده کردن و رساندن پیام های بزرگ انقلاب، به ویژه نهضت سرخ حسینی و عاشورا به آیندگان است.

وی گفت: یکی از ویژگی های اصلی بسیج در زمانه کنونی، ولایت پذیری و تبعیت از ولی امر مسلمین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح در ادامه افزود: بسیج باید در مسیر انقلاب حرکت کند و اصلی ترین راهکارش باید بصیرت افزایی در جامعه باشد.

حسینی صدر در ادامه اظهار داشت: اگر بسیج نبود، فتنه ها و توطئه ها دشمنان بر این کشور غلبه می کرد که نمونه بارز آن فتنه 88 و دشمنی های غرب با ایران است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند که روحیه ی بسیجی و عطش دفاع از مرز و بوم هیچ موقع و هیچ وقت از تن جوانان بسیجی خارج نمی شود.

حسینی صدر اضافه کرد: اگر روحیه بسیجی در بین مسئولان و کارهای آنان نباشد به مشکل خواهیم خورد.

وی در ادامه بیان داشت: اگر امروز ایران اسلامی در جهان حرف اول را می زند به مدد همین روحیه بسیجی جوانان ما است.

 نماینده ولی فقیه در مورد رویکرد جدید بسیج گفت: بسیج باید در تمامی زمینه ها اعم از رسانه ای، فرهنگی و نظامی دخیل باشد تا بتوان از این طریق کشور اسلامی ایران را در برابر تمامی توطئه ها و فتنه های دشمنان در امان نگه داشت.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی