نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1392 - 9:34
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد
پیگیر مطالبات دانشجویان هستم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه و پیگیری مطالبات دانشجویان از اولویت‌های کاری مدیریت این دانشگاه است.

به گزارش چهارفصل به نقل از  فارس از یاسوج، رضا چمن عصر امروز در آیین تکریم و معارفه معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رسالت اصلی این معاونت آماده کردن بستر لازم برای فعالیت‌های آزادانه ولی ساختار مدار دانشجویان است تا مطالبات دانشجویان در فضای جدید به وجود آمده، محقق شود.

لزوم نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی_اسلامی با بها دادن به اندیشه دانشجو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، نهادینه شدن سبک زندگی ایرانی_اسلامی را در گرو بها دادن به فکر و اندیشه دانشجویان و استفاده از ظرفیت دانشجویی دانست و افزود: امروز باید مطالبه دانشجویان در زمینه‌های مختلف به خوبی مدیریت شود تا اسلامی شدن دانشگاه‌ها محقق و انتظارات به حق دانشجویان نیز برآورده شود. 

وی با بیان اینکه ایجاد یک فضای در خور شأن برای دانشگاه و دانشجو به نقش متقابل مسئولان و دانشجویان بر می‌گردد، تاکید کرد: این‌گونه نیست که دانشجویان از رسالت واقعی خود غافل شوند و انتظار تحقق مطالباتشان را داشته باشند.

چمن تصریح کرد: روح آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی و فضای روشنفکری دینی با حفظ اصول، باید در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیش از گذشته حاکم شود.

از انتظارات و رفتارهای دانشجویان علوم پزشکی لذت بردم

چمن ابراز داشت: در این مدت مسئولیت جدید از انتظارات، درخواست‌ها و رفتارهای دانشجویان این دانشگاه لذت بردم؛ چرا که آن‌ها بسیار معقول، متین و با حفظ حرمت‌ها و ساختارها درخواست‌های خود را بیان کردند و ما در مقابل این دانشجویان، وظیفه پاسخگویی و پیگیری مطالبات آن‌ها را داریم.

وی با تأکید بر اینکه توجه و پیگیری مطالبات دانشجویان از اولویت‌های کاری مدیریت این دانشگاه است، ابراز داشت: از سرپرست جدید معاونت فرهنگی و امور دانشجویی انتظار دارم که به تلطیف بیشتر فضای دانشگاه و حاکم شدن وفاق کمک کند تا در یک فضای همدلانه بتوانیم برای ارتقای سلامت مردم در ابعاد مختلف گام‌های اساسی‌تری برداریم.

علم آموزی؛ رسالتی که نباید متأثر از حواشی شود

چمن در بخش دیگری از صحبت‌هایش با ذکر برخی خاطراتش از دوران فعالیت‌های دانشجویی‌اش یادآور شد: دانشجویان در کنار فعالیت‌های فرهنگی و هنری، نباید علم آموزی را که رسالت اصلی آن‌ها است، فراموش کنند و به مسائل حاشیه‌ای بپردازند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، وارستگی را از ویژگی‌های اصلی یک دانشجو برشمرد و ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی در کنار این همه اشتیاق و ایده‌های خوب به مسائل ذکر شده نیز توجه کنند تا بتوانیم در کنار تلاش مسئولان برای فراهم کردن بسترهای لازم فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی، شاهد خروجی مثبت و مؤثری از این دانشگاه در عرصه‌های مختلف باشیم.

 چمن در بخش پایانی صحبت‌هایش، معاون پیشین دانشجویی و فرهگی این دانشگاه را انسانی سخت‌کوش و پرتلاش خواند و گفت: نباید از زحمات بسیار زیاد این مدیر توانمند غافل شویم و به نوبه خود از تلاش‌های دکتر مرادیان در کسوت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی قدردانی می‌کنم.

متولی سلامت در کهگیلویه و بویراحمد، همچنین دکتر پرویز ایزدپناه قیطاسی، سرپرست جدید معاونت دانشجویی را فردی پاک‌دست، باسواد و به روز دانست و خاطرنشان کرد: با شناختی که از وی دارم، مطمئنم منشأ خدمات ارزشمندی برای دانشجویان این دانشگاه است.

گفتنی است؛ در پایان این آیین تکریم و معارفه، با اهدای لوح سپاسی از خدمات دکتر سامر مرادیان قدردانی و ابلاغ شروع به کار سرپرست جدید معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به دکتر پرویز ایزدپناه قیطاسی به وی تحویل شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی