نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1392 - 10:17
فرد ۵۵ ساله‌ای که به بهانه گرفتن کمک مالی با نمایندگان مجلس تماس حاصل کرده و مبالغی را از آنها دریافت می‌کرد در شمال کشور دستگیر شد.

به گزارش چهارفصل ،به نقل از  دانا ، فارس نوشت،سرهنگ فریدون رهبریان معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به دریافت گزارشی از حراست مجلس شورای اسلامی مبنی بر کلاهبرداری از 15 نماینده مجلس گفت: اواسط مردادماه گزارشی به دست ما رسید مبنی بر اینکه فردی با نمایندگان مجلس تماس حاصل کرده و به بهانه دریافت کمک مالی مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: این فرد بعد از تماس با دفتر نمایندگان با عجز و ضابه و التماس شماره موبایل نمایندگان را دریافت و سپس طی تماس با نماینده مجلس اظهار می‌داشت  که در حوزه انتخابی این نماینده دچار تصادف شده و به کمک مالی نیاز دارد.

به گفته معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرد کلاهبردار در شهرهای مختلف کشور در هتل و یا ویلا استقرار پیدا می‌کرده و با ارائه شماره حساب صاحبان هتل و یا ویلا به نمایندگان مجلس از آنها درخواست می‌کرده که مبالغ کمک خود را به این شماره حساب واریز کنند.

رهبریان اعلام کرد: در مجموع 15 نماینده مجلس مبالغی به ارزش 300 هزار تا 2 میلیون تومان به این فرد کمک کرده‌اند که مجموع کمک‌ها مبلغی حدود 30 میلیون تومان می‌شود.

وی تاکید کرد: پس از دریافت گزارش از حراست مجلس ما پرونده را به پلیس آگاهی قم سپردیم چرا که در قم سرنخی از این ماجرا به دست آمده بود.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تاکید کرد: بعد از طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی ماموران پلیس موفق شدند که فرد کلاهبردار را که مردی 55 ساله بود در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر کند.

وی افزود: این فرد سابقه دار است و یک بار هم به زندان رفته است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی