نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1392 - 8:34
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
کنگره ملی بزرگداشت حضرت بی‌بی‌حکیمه (س) تصویب شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توانستیم موافقت مسئولان کشوری را برای برگزاری کنگره ملی حضرت بی‌بی‌حکیمه(س) جلب کنیم.

به گزارش چهارفصل به نقل از  فارس،امین کمالوندی در یاسوج با بیان این‌که اتفاق فرهنگی بزرگی در استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع خواهد پیوست، اظهار کرد: بالاخره با رایزنی‌های فراوان موفق به تصویب برگزاری کنگره ملی حضرت بی‌بی‌حکیمه(س) در استان کهگیلویه و بویراحمد شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جلسه بسیار مهمی در تهران با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و همچنین حجت‌الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف کشور داشتیم که طی آن موفق شدیم پس از تلاش‌های فراوان دو ساله موافقت برگزاری نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی‌ حکیمه(س) را کسب کنیم.

کمالوندی ادامه داد: این اتفاق مبارک به یاری پروردگار در شهریورماه سال 93 و همزمان با هفته کرامت در سال آینده برگزار می‌شود.

وی از اهداف برگزاری این کنگره ملی در استان گفت و افزود: نخستین هدف این بود که بتوانیم استان را به عنوان چهارمین حرم اهل بیت(ع) در کشور پس از مشهد مقدس، قم و شیراز معرفی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به دلیل این که شخصیت معنوی بزرگی که این دخت گرامی امام موسی کاظم(ع) دارد و برای همه اهالی جنوب کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس شناخته شده است، لازم دیدیم که ابعاد شخصیتی آن حضرت بیش از پیش به دوستدارانش معرفی شود.

کمالوندی به دیگر اهداف برگزاری کنگره ملی حضرت بی‌بی‌حکیمه(س) اشاره کرد و افزود: پاسخ به مطالبات به حق مردم استان در زمینه معرفی شخصیت آن بزرگوار بود که ما را بر آن داشت تا رایزنی‌های خود را برای رسیدن به مقصود دو چندان کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این کنگره بزرگ را بدون همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی و غیرفرهنگی استان غیرممکن دانست و گفت: از استاندار محترم و سایر مسئولان ارشد استانی برای کمک به برگزاری استمداد می‌طلبیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی