نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1392 - 8:43
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: مشکلات کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تاکتیکی نیست بلکه حاشیه‌ای است.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس، سیدهدایت اکبری امشب در دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی اظهار کرد: وقتی مردم استان از همه جا ناامید می‌شوند تنها خانه امید آن‌ها بیت آیت‌الله ملک‌حسینی است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: ارشاد‌های آیت‌الله ملک‌حسینی می‌تواند بهترین توشه راه برای هر مجموعه‌ای در سختی‌ها باشد.

اکبری در بخش دیگری از اظهارات خود با برشمردن مشکلات تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: اکنون تیم ما از نظر فنی و تاکتیکی مشکل ندارد بلکه مشکل اصلی ما از سوی حاشیه‌سازانی است که نمی‌خواهند آرامش در مجموعه تیم فوتبال شهرداری یاسوج حاکم باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: سرمربی تغییرات خوبی در بدنه تیم ایجاد کرده و تحول در مجموعه تیم محسوس است اما مشکلات مالی باعث شده که نتوانیم خواسته‌های خود را عملی کنیم.

اکبری علاوه بر وضعیت نامناسب مالی از حاشیه‌سازی برخی افراد یاد کرد و گفت: دست‌هایی هستند که به نتیجه گرفتن تیم راضی نبوده و حاشیه‌سازی می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد شدید از عدم همکاری مسئولان ورزش استان با مجموعه شهرداری یاسوج ابراز داشت: امروز ما به جای ورزش و جوانان استان در شهرداری باید بار مسئولیت ورزش را به دوش بکشیم در حالی که هفت ماه است از پرداخت حقوق پرسنل و کارگران خود در شهرداری عاجز بوده‌ایم.

اکبری در ادامه با تأکید بر اینکه تیم شهرداری یاسوج را به هر ترتیب حتی با چنگ و دندان هم که شده حفظ می‌کنیم به برخی حاشیه‌سازی‌ها اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به کمک تیم شهرداری بیایند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی