نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1392 - 13:49
آیت الله ملک حسینی در جمع فرزندان شاهد و ایثارگر
مسئولان در انتصاب های خود از مسائل سیاسی و قبیله ای دوری کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان در انتصاب های خود شعار اعتدال را رعایت کرده و از بعضی مسائل سیاسی و قبیله ای دوری جویند.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در نشست جمعی از فرزندان و نخبگان شاهد و ایثارگر استان اظهار داشت: فرزندان شهداء ثمره کسانی هستند که در راه تثبیت و ادامه راه انقلاب از جان و خون خود گذشتند و امروز لازم است که شما فرزندان شهداء میراث‌دار خوبی برای آن‌ها باشید.

وی ادامه داد: امروز فرزندان شاهد و ایثارگر که در رأس بعضی از مدیریت‌های استان هستند بیش از هر شخص دیگری مشکلات جامعه را احساس می‌کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت:مسئولان باید در منصب های دولتی از وجود این نخبگان و ذهن و هوش آن ها بهترین استفاده را ببرند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با انتقاد از بعضی انتصاب ها در استان ابراز داشت: مسئولان نظام در کشور و استان در انتصاب های خود به شعار دولت توجه  کنند و از بعضی انتصاب ها که باعث اختلافات سیاسی می شود، دوری جویند.

وی در ادامه گفت:مسئولین استانی باید در بعضی از پست‌ها و مدیریت‌ها از کسانی استفاده کنند که بیش از هر چیز با پرهیز از  سیاسی‌بازی کار خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: نخبگان ما باید از مظلومیت انسانی استان ما حرف بزنند نه از محرومیت استانی، چون مظلومیت انسانی ماست که باعث به وجود آمدن بیشتر این محرومت ها شده است.

وی افزود: به مسئولین گفته ام در جهت پیشرفت و ارتقاع سطح جامعه حرکت کنند و از انتصاب افرادی غیر معقول در سطح مدیریت های استان جلوگیری کنند.

آیت الله ملک حسینی در پایان سخنان خود  با انتقاد از بعضی کج خلقی های سیاسی در استان اظهار داشت: وقتی به حزب و یا اقلیت سیاسی ما انتقادی کوچک و جزئی می‌شود حاضریم گردنمان را برای آن بدهیم، ولی متأسفانه وقتی کسی به اجداد و  نیاکان ما توهین می‌کند هیچ توجه و عکس العملی صورت نمی گیرد که این قبیل کارها می تواند زنگ خطری بزرگ برای ما باشد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی