نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1392 - 8:48
حل مشکلات اقتصادی ،اشتغال وبیکاری ومبارزه عملی با گرانی وتورم خواست عمومی مردم از دولت

به گزارش چهارفصل به نقل از کبنانیوز،

 
 حضورپرشور۷۳درصدی ملت شریف ایران درانتخابات ۲۴خرداد وخلق حماسه سیاسی درلبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب وانتخاب مشی اعتدال برای اداره جامعه موجی ازشور ونشاط وشادابی در میان دوستداران انقلاب اسلامی بوجود آورد ودر نقطه مقابل آن یاس وناامیدی دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی  متکی به رای مردم را به دنبال داشت.مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند ومسئولان نظام رادرتمامی رده ها با رای مستقیم وغیر مستقیم خود انتخاب می کنند.ملت ایران نشان داده اند عقد واخوت با هیچ گروه ،باند وجناحی نبسته اند وهمیشه قدردان  انسانهایی هستند که به وظایف خدمتگذاری خویش خوب آشنا هستند  وصادقانه عمل می کنند.با تغییر دولتها ،تغییرات در بدنه مدیریتی امری طبیعی ورایج است وباید مدیران وکارشناسان توانمند ،متعهد ومتخصص در بدنه اجرایی کشور به کار گرفته شوند تا با تزریق انرژی جدید به سیستم شاهد خدمات بهترومطلوبتر در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی دولت به مردم باشیم .

به نظرمی رسد روند تغییرات مدیریتی در استان باید شتاب بیشتری بگیرد ومدیران وکارشناسانی که عملکرد ضعیفی دارند جای خویش را به افرادی توانمندتر وشایسته تر همراه با تعهد وتخصصی که باید داشته باشند بدهند تا روند برنامه ریزی وحرکت توسعه وپیشرفت استان بیش از هرزمان دیگری شتاب بگیرد.
نکته دیگری که دراین باب باید مدنظر قرار گیرداین است که دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری در دفاع از وزرای کابینه خود در مجلس شورای اسلامی سخنان بسیار مهم وارزشمندی را هم در رابطه با تعامل با جهان واحترام به نظر وحقوق ملت ایران مطرح کردند وهم خط ومشی دولت را یادآور شدند .ایشان به صراحت فرمودند که این دولت فراجناحی است ومتعلق به هیچ باند ،جریان وگروه خاصی نیست ومردم هم انتظار دارند که دولت دهم که شعار فراجناحی داده است هم در سطوح ملی وهم سطوح استانی از نیروهای انسانی توانمند وشایسته برای پیشبرد اهداف خویش در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی اش استفاده نماید. استفاده از نیروی انسانی یک جریان خاص با سخنان ریاست محترم جمهوری وشعارهای انتخاباتی  وی منافات دارد که این تناقض در رفتار وعمل زیبنده نیست ومردم وافکار عمومی نیز در این باره قضاوت خواهند کرد. نمی توان شعار فراجناحی داد و درعمل جور دیگری رفتارکرد که قطعا رویکرد دکتر روحانی استفاده از همه نخبگان ونیروهای انسانی توانمند برای اداره کشور در شرایط کنونی که نیاز به وحدت وهمدلی بیش از هر زمانی دیگری احساس می شود خواهد بود.


آنچه برای مردم بسیار مهم است خدمت صادقانه وبی منت است که باید مورد توجه  مسئولان قرار بگیرد .
حل مشکلات اقتصادی ،اشتغال وبیکاری ومبارزه عملی با گرانی وتورم خواست عامه مردم ایران است که دولت باید از تمام امکانات وظرفیتهای خود برای حل این مشکلات استفاده نماید.


خوشبختانه منابع ومواهب الهی در کشور ما به وفور وجود دارد که با مدیریت صحیح می توان در همه زمینه ها شاهد پیشرفت وتوسعه وتعالی کشور باشیم .


در شرایط پیچیده جهان امروز که دولتهای استکباری می کوشند تحولات را به سمت منافع خویش سوق دهند باید با وحدت وهمدلی همه گروها وجریانها در مقابل همه زیاده خواهی های دشمنان ایستاد.
دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری در مراسم تحلیف خویش در مجلس شورای اسلامی فرمودند می خواهم امید ونشاط را به زندگی ایرانیان برگردانم .ما هم امیدواریم که دولت تدبیر وامید روح امید،نشاط وشادابی را در میان مردم بیش از گذشته بوجود آورد وبا درایت چرخهای علمی ،اقتصادی وفرهنگی کشور به سمت افق های بلند به حرکت درآید و به سمت جامعه ای حرکت کنیم که صفا وصمیمیت ومهربانی از یک طرف وپیشرفت وتوسعه از طرف دیگر دستها را به گرمی بفشارند .انشاءالله همه بکوشیم که در سرزمین اعمال ورفتارمان هیچ بذری جز رضایت پروردگار نباشد.درپایان  برای همه خدمتگذارنی که دغدغه ای جز تعالی کشور وحل مشکلات مردم ندارند آرزوی توفیق روز افزون می نماییم.

سیدولی موسوی مدیرمسئول نسیم دنا

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی