نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1392 - 9:41
روزنامه ال موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا در گزارش امروز خود به این نکته اشاره کرده ک مصدومیت عضله دو سر ران پای چپ مسی جدی است و شش سانتی متر از عضله ران او در این مصدومیت آسیب دیده و از همین رو یادآوری نموده که مدت زمان تعیین شده برای غیبت اودرترکیب تیمش صحیح است و مسی زودتر باز نخواهد گشت و دست کم بین شش تا هشت هفته از میادین به دور خواهد بود.

به گزارش چهارفصل به نقل از دانا دراین گزارش یادآوری شده که ترمیم هر یک سانتی متر از عضله درچنین مصدومیت هایی دست کم به یک هفته زمان نیاز دارد.

البته روز چهارشنبه ودرجریان اهدای جایزه کفش طلا اثری از درد در چهره مسی دیده نمی شد و به نظر می رسد که ستاره آرژانتینی دیگر درد نمی کشد. او حالا زیر نظر لوئیس گارسیا پزشک متخصص آرژانتینی روند بهبودش را طی می کندو روزانه سه جلسه بازیابی را برگزار می کند. مسی اخیرا ابراز امیدواری کرده بود که بتواند برای بازی بارسا مقابل الچه که در روز  5 ژانویه برگزار می شود به ترکیب تیمش بازگردد ولی بعید به نظر می رسد که ستاره آرژانتینی بتواند در آن بازی تیمش راهمراهی نماید.

این مصدومیت زنگ خطری جدی برای مسی است؛ خود او نیز اخیرا در صحبت هایی گفته:« مهم این است که بتوانم به تقویت فیزیک بدنم بپردازم.»


foton

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی