نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آذر 1392 - 14:08
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ساخت 25 مسجد با همکاری مؤسسه خیریه الزهراء اصفهان در استان خبر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس، به همت کميته امداد استان نشستي با حضور رئيس هيئت مديره و مديرعامل موسسه خيريه مسجدساز الزهراء اصفهان، استاندار و تعدادي از مديران استاني جهت همکاري در ساخت مساجد در مناطق محروم استان برگزار شد.

مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان در اين نشست، اظهار داشت: با توجه به برآوردهاي صورت گرفته بيش از 350 روستاي بالاي 20 خانوار جمعيت استان مسجد ندارند.

عبدالمجيد فرهادي اظهار داشت: يکي از موارد مصرف زکات ساخت مسجد و پروژه هاي عام المنفعه است و اميد است بتوانيم با فرهنگ سازي در اين راستا زمينه ساخت مسجد در روستاهاي بدون مسجد را فراهم نماييم.

وي با اشاره به اينکه ساختن مسجد از مستحبات مؤکد است و پاداشي بزرگ و ثوابي بسيار دارد، تصريح کرد: در نشستي با مديران کل کميته امداد استان هاي اصفهان، چهارمحال بختياري و کهگيلويه و بويراحمد مصوب شد در راستاي ساخت 68 مسجد در حال ساخت در اين استان ها، 50درصد کميته امداد و 50درصد مؤسسه خيريه مسجدسازي الزهراي اصفهان مشارکت داشته باشند.

فرهادي با بيان اينکه مسجد پايگاه فکري، معنوي و تجمع وحدت مردم است، افزود: ساخت 11 مسجد در استان در حال انجام است و 14 مورد نيز در تفاهم نامه جديد اضافه شده است.

وي خواهان مشارکت ادارات ذيربط از جمله اوقاف، سازمان تبليغات و ديگر سازمانها در راستاي ارائه خدمات مسجد سازي در روستاها و مناطق محروم شد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی