نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آذر 1392 - 14:44
عضوکمیسیون اقتصادی‌مجلس‌درگفت‌وگو‌با دانا:
پذیرش توافق با 1+5 منوط به تائید ملت و نمایندگان مجلس است
موسوی لارگانی اظهار داشت: تا زمانی که طرف های غربی به قول و قرارهای خود وفا نکنند این توافقات قطعا مورد تائید ملت ایران و نمایندگان مجلس قرار نخواهد گرفت.

به گزارش چهارفصل  به نقل از دانا،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، در خصوص توافق انجام شده بین ایران و کشورهای عضو5+1 اظهار داشت:با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بارها فرمودندکه آمریکا قابل اعتماد نیست در عمل نیز خود آمریکایی ها ثابت کرده اند که قابل اعتماد نیستند.

وی افزود:تا زمانی که طرف غربی به قول و قرارهای خود وفا نکند این توافقات قطعا مورد تائید ملت ایران و نمایندگان مجلس قرار نخواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برداشتن تحریم ها و اثر آن بر اقتصاد کشور اظهار داشت: برداشتن تحریم ها قعطعا بر امور اقتصادی بی تاثیر نیست اگر به توافقی که شده عمل شود با آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران می تواند در روند پیشرفت کارهای اقتصادی و عمرانی کشور تاثیرمثبت وکار ساز داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فکر کنیم که با برداشتن تحریم ها تمام مشکلات اقتصادی حل می شود قابل قبول نیست خیلی از مسائل بر می گردد به داخل کشور و مشکلاتی که در داخل وجود دارد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی