نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آذر 1392 - 14:51
با انتخاب تهیه کننده هم استانی
برنامه غنچه گلا در جشن رسانه و کتاب درخشید
تهیه کننده برنامه تلویزیونی "غنچه گلا" از مرکز صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد جزو تهیه کنندگان برگزیده در حوزه "رسانه و کتاب" انتخاب شد.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس، محمدرضا فرهادی تهیه کننده برنامه غنچه گلا در هفتمن جشن رسانه و کتاب که در پژوهشکده هنر و معماری تهران برگزار گردید به عنوان کارگردان برگزیده انتخاب شد.

به همین دلیل مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ضمن تبریک موفقیت این کارگردان هم استانی از تلاش صدا و سیمای مرکز استان در ترویج کتاب و کتابخوانی تشکر و قدردانی کرد.

نادر حسینی، ابراز داشت: مجموعه برنامه "غنچه گلا" از جمله برنامه هایی بود که بارها با حضور در بخش کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی یاسوج برای اعضای کودک و نوجوان کتابخانه های این شهر برنامه های شاد، متنوع و مفیدی اجرا کردند.

وی افزود: تعامل نهاد کتابخانه های عمومی و صدا و سیمای استان بسیار سازنده بوده به طوری که  بارها اعضای این نهاد با حضور در مرکز صدا و سیمای استان  از نزدیک در این برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرده و از برنامه های آن بهره برده اند.

حسینی عنوان کرد: موفقیت تهیه کننده برنامه شاد و پربیننده "غنچه گلا" و محمد رضا فرهادی در هفتمین جشن"رسانه و کتاب" در پژوهشکده هنر و معماری که در جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد برای ما و مجموعه همکارانمان بسیار مسرت بخش بود و امیدواریم هر روز شاهد موفقیت برنامه های فرهنگی و فرهنگساز صدا و سیما باشیم.

گفتنی است برنامه « غنچه گلا » از برنامه های تولیدی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد است که در حوزه کودک و نوجوان از شبکه دنا پخش می شود.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی